تسلیت نمایندگان استان مرکزی به بازماندگان کشتی سانچی

نمایندگان استان مرکزی درمجلس جان باختن سرنشینان کشتی نفتکش سانچی را به خانواده‌ها و بازماندگان تسلیت گفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ نمایندگان استان مرکزی درمجلس شورای اسلامی با صدور پیام‌های جداگانه حادثه تلخ و دلخراش جان باختن سرنشینان کشتی نفتکش سانچی را به خانواده‌ها و بازماندگان تسلیت گفتند.

متن پیام تسلیت علی اکبر کریمی رئیس شورای نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی  و نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم


حادثه جانسوز و ناگوار جان باختن کارکنان کشتی نفت‌کش قلب هر ایرانی انسان دوستی را به درد می‌آورد و موجبات تالم و تاثر همگان را بر می‌انگیزد.


غرق در اندوه و ماتم، این مصیبت را به خانواده‌های عزادار و بازماندگان آن عزیزان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال میخواهم که صبر جمیل به جمیع بازماندگان این عزیزان عنایت کند.


اگر چه غم فقدان این مردان و جوانان متخصص و صالح، بی نهایت دردآور و حزن انگیز است، اما رسیدن به دیدار معبود از راه تلاش صادقانه و خدمت به میهن اسلامی، سعادتی گرانبها و ارزشمند است که فرزندان دریا دل ایران زمین، تقدیر خود را از دل دریای خروشان صید کردند و از داغ فقدان شان، آتشی بردل ایرانیان افروختند.


باشد که خداوند حکیم و مهربان، جایگاهی رفیع به این مجاهدان وطن و آرامشی الهی بر قلب و جان بازماندگان عنایت نماید.

آمین یا رب العالمین

دکتر علی اکبر کریمی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی

متن پیام تسلیت سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان هم به این شرح است.

بسمه تعالی


انالله و انا الیه راجعون

حادثه تلخ، دلخراش و غم انگیز کشتی سانچی فضای جامعه ایران اسلامی را عزادار کرد.


اینجانب با ابراز همدردی، بروز حادثه تاسف بار غرق شدن نفت کش سانچی و عروج دریانوردان دریادل را به خانواده‌های عزادار، نقش آفرینان صنعت دریانوردی و عموم ملت ایران تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای عزیزان سفر کرده علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان محترم صبر جمیل واجر جزیل آرزومندم.

سید مهدی مقدسی نماینده مردم شریف اراک، خنداب و کمیجان

انتهای پیام / ج

پیام تسلیت نمایندگان استان مرکزی به خانواده‌های کشتی سانچی

برچسب ها: شرکت ملی نفت ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.