اصلی‌ترین ماموریت هیأت ورزش‌های همگانی توسعه ورزش همگانی است

هیاتی که اصلی‌ترین ماموریت آن توسعه ورزش همگانی دربین اقشار مختلف جامعه است امادربخش قهرمانی دربرخی رشته‌هانظیر فریزبی فعالیت می‌کند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛رشته فریزبی یکی از رشته‌های زیرمجموعه هیأت ورزش‌های همگانی استان قم است هیاتی که اصلی‌ترین ماموریت آن توسعه ورزش همگانی دربین اقشار مختلف جامعه است اما دربخش قهرمانی دربرخی رشته‌ها نظیر فریزبی فعالیت می‌کند.

در شرایطی که بازیکنانی به نمایندگی از استان‌های آذربایجان غربی، همدان، خوزستان، تهران، کهگیلویه و بویراحمد، زنجان، اصفهان، یزد و گیلان به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند، قم نیز در بین 70 بازیکن مد نظر کادر فنی تیم فریزبی ایران دارای 9 نماینده است.

بر این اساس داوود سجادی، علیرضا ذاکریان، علی باقری، علی موحدی‌مقدم، علی‌اصغر کردلو، مجید محمدی، وحید مولوی و سیدمرتضی طباطبایی از استان قم در جمع نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فریزبی ایران حضور دارند و زیر نظر کادر فنی این تیم تمرین خواهند کرد.

این رشته در حالی دارای ورزشکار ملی‌پوش در بخش مردان است که تمرینات تیم فریزبی بانوان قم نیز به مربیگری خانم آقایی روزهای دوشنبه هر هفته برگزار می‌شود تا فریزبی‌کاران قم به آمادگی مطلوب برسند، در این تمرینات به صورت رایگان آموزش فریزبی به بانوان علاقمند به این رشته انجام می‌شود تا تیم بانوان قم برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آماده شود، تمریناتی که مجموعه ورزشی پردیس دانشگاه علوم‌پزشکی قم روبه‌روی ورزشگاه یادگار امام آن را میزبانی می‌کند.

اتفاق دیگر در فریزبی برگزاری نشست مشترک انجمن فریزبی، معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش و فدراسیون ورزش دانش‌آموزی برای توسعه این رشته است که در آن مقرر شد انجمن دانش‌آموزی طرحی را برای توسعه این رشته ارائه دهد و پس از پذیرش طرح، انجمن ورزش فریزبی جهت توسعه در بین دانش آموزان تشکیل شود.

انتهای پیام /ح

ورزشكاران قم به اردوی تيم ملی فريزبی دعوت شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.