باحضور مسئولان استان؛

مراسم تودیع معاون خبر صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان

احمد ملاشاهی معاون خبر صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان امروز در مراسمی با حضور شماری از مسئولان استانی در زاهدان تکریم شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، کردستانی  مدیرکل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: ملاشاهی حدود سه سال به عنوان معاون خبر این مجموعه فعالیت داشت و در این مدت شاهد توفیق روز افزون این بخش بوده ایم.

محمود دولت کردستانی افزود: بیش از ۱۰۰ برنامه خبری ارزشی در زمان حضور ملاشاهی به عنوان معاون خبر صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان تولید شده است.

وی با قدردانی از عملکرد ملاشاهی در صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان گفت: وی به دلیل مشکلات خانوادگی برای ادامه فعالیت درخواست انتقال به استان گلستان را داد.

وی اظهار داشت: این مجموعه با وجود مشکلات فراوان و کمبود نیروی انسانی با برنامه ریزی‌های خوب انجام شده در چند سال اخیر توانست موفقیت‌های چشمگیری را در کارنامه خود ثبت کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: انتخاب شدن به عنوان استان برتر کشوری در جشنواره صدا و سیمای کردستان، کسب رتبه برتر توسط مستند رادیوی نقطه صفر در جشنواره عمار و جشنواره کشور چین و کسب عنوان برتر در بخش انیمیشن از شاخص‌ترین موفقیت‌های این مرکز است.

وی ابراز امیدواری کرد حرکت در مسیر تولیدات کیفی و ارزشی در صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان همچنان ادامه داشته باشد.

 در این مراسم علاوه بر تکریم احمد ملاشاهی معاون خبر صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان از عوامل دست اندرکار ساخت مستند رادیوی نقطه صفر نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/ع

معاون معاون خبر صدا و سیمای استان تکریم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار