واگذاری ۱۸ هزار مترمربع زمین برای تامین کاربری‌های عام المنفعه

در سال ۹۶ بیش از ۱۸ هزار مترمربع زمین برای تأمین سرانه‌های مذهبی، بهداشتی و درمانی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی واگذار شده است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: در راستای ماده ۱۰۰ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت برای تامین سرانه‌های مختلف عام المنفعه و با هدف بهبود کیفیت زندگی در مناطق شهری، اراضی دولتی در شهر‌های مختلف به ادارات مربوطه و یا اشخاص حقیقی و حقوقی ۱۸ هزار و ۳۳۰ مترمربع زمین واگذار شده است.

محمدرضا اخوان عبدالهيان  افزود: تمامی واگذاری‌ها در راستای قانون مذکور کاربری‌های خدماتی (مذهبی، آموزشی، بهداشتی و...) می‌باشد که با توجه به کاربری آن نقش به سزایی در بهبود کیفیت اجتماعی ورفاهی جامعه خواهد داشت.

وی گفت: از اراضی در اختیار این اداره کل (دولتی) با کاربری مذهبی در شهرستان مشهد، متراژ ‍‍۲ هزار و ۱۴۸ مترمربع و در شهرستان گناباد یک هزار و ۴۰۲ مترمربع و در شهرستان تربت حیدریه یک هزار و ۳۲۲ متر مربع طی سال ۹۶ واگذار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی تصریح کرد: هم چنین در شهرستان مشهد ۵ هزار و ۱۲۴ مترمربع زمین با کاربری بهداشتی و درمانی و در شهرستان کاشمر یک هزار و ۶۰۰ متر مربع برای ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی واگذار و تحویل شده است.

محمدرضا اخوان عبدالهيان با اشاره به اراضی مربوط به ماده ۱۰۰ (اراضی غیر دولتی)گفت هم چنین ۵۱۰ متر مربع زمین با کاربری آموزشی و فرهنگی در شهرستان مشهد، ۲ هزار و ۲۲۲ مترمربع زمین با کاربری ورزشی در شهرستان کاشمر و ۴ هزار مترمربع زمین در شهرستان خواف با کاربری بهداشتی و درمانی به اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار شده است.
 
انتهای پیام//ف.ج
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۶ دی ۱۳۹۶
خدا قوت درود بر شما