حموده صباغ در دیدار با ولایتی:

ایران در روند بازسازی سوریه حضور داشته باشد/ بیانات رهبر انقلاب برای ما چراغ راهنماست

رئیس پارلمان سوریه گفت: جمهوری اسلامی باید در روند بازسازی و سازندگی سوریه حضور داشته و شریک اساسی در این بازسازی‌ها باشد.

ایران باید در روند بازسازی سوریه حضور داشته باشد/ بیانات مقام معظم رهبری برای ما چراغ راهنماستبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌اکبر ولایتی مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری ظهر امروز با حموده صباغ رئیس مجلس سوریه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حموده صباغ گفت: سوریه و ایران دو کشور برادر و دوست هستند. ما نقاط مشترک بسیاری داریم. ایران و سوریه دارای سرنوشتی واحد هستند و خون برادران ایرانی و سوری در هم آمیخته شده است.

وی با بیان اینکه ایران و سوریه در برابر توطئه‌های مزدوران وحدتی مثال زدنی دارند اضافه کرد: ما با کمک برادران ایرانی‌مان دستاوردهای بسیار بزرگی داشتیم و در راه پیروزی و مقاومت از حمایت‌های ملت ایران برخوردار بوده‌ایم.

رئیس مجلس سوریه با اشاره به دیدار روسای پارلمان‌های عضو سازمان همکاری اسلامی با مقام معظم رهبری گفت: ما از بیانات روشن مقام معظم رهبری بسیار آموختیم و بهره بردیم. سخنان ایشان برای همه ما راهنما بود.

صباغ اضافه کرد: بیانات مقام معظم رهبری حقیقت اوضاع را برای ما روشن کرد و دیدار با ایشان افتخار بزرگی برای همه ما بود، ضمن اینکه بنده سلام، محبت، ارادت و دوستی آقای بشار اسد را به رهبری و ملت ایران اعلام می‌کنم.

وی تأکید کرد: زمانی که سوریه تحت توطئه گسترده دشمنان قرار گرفته‌ بود ملت ایران از سوریه حمایت کردند و ما در این شرایط توانستیم دستاوردهای بزرگی داشته باشیم.

رئیس پارلمان سوریه خواهان حضور ایران در روند بازسازی و سازندگی سوریه شد و گفت: ایران باید به عنوان شریک اساسی در روند و دوران بازسازی و سازندگی سوریه حضور داشته باشد.


انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه ، رهبر انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار