حموده صباغ در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان؛

برگزاری اجلاس بین‌المجالس اسلامی نشانه موفقیت سیاست ایران است / به تحرکات آمریکا اهمیتی نمی‌دهیم

رئیس پارلمان سوریه گفت: ما به تحرکات اخیر امریکا اهمیتی نمی‌دهیم و ما را نمی‌ترساند.

برگزاری اجلاس بین‌المجالس اسلامی نشانه موفقیت سیاست ایران است / به تحرکات آمریکا اهمیتی نمی‌دهیمبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حموده یوسف صباغ رئیس پارلمان سوریه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیداری که با روسای پارلمان‌های اسلامی داشتند مهم‌ترین نشانه‌ها و خطوط وضعیت فعلی منطقه و جهان را برای ما تشریح کردند.

 وی ادامه داد: برگزاری سیزدهمین دوره اجلاس بین‌المجالس اسلامی در تهران نشانه موفقیت سیاست جمهوری اسلامی و دلیلی بر قدرت ایران در جمع‌آوری و جذب برادران مسلمان است.

 رئیس پارلمان سوریه با تاکید بر اینکه هماهنگی میان ما و برادران ایرانی در تمام سطوح ادامه داد، بیان کرد: ما توانستیم بر توطئه شوم تروریست‌ها پیروز شویم و بقیه آثار تروریستی که در سوریه مانده با شکست روبرو خواهد شد.

 صباغ افزود: یاران ما از همان لحظه اولی که تروریست‌ها به سوریه هجوم آوردند در کنار ملت ما بودند و گروه‌های تروریستی همچون داعش، جبهه‌النصره و ... در شرف نابودی هستند و این مهم قطعا با همکاری ایران و سوریه انجام شده و می شود.

 وی تاکید کرد: محبت و صمیمیت عمیقی میان مردم ایران و سوریه وجود دارد و بنده مفتخرم که پیام دوستی،‌ سلام و ارادت ملتم را به ایرانیان برسانم. ما همچنان در برابر دشمنان متحد خواهیم بود.

 رئیس پارلمان سوریه در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر توطئه‌ها و آتش افروزی آمریکا در شمال شرقی سوریه بیان کرد: آمریکا همواره در تلاش بوده تا در سوریه و شمال شرقی آن آشوب ایجاد کند و فجایع بزرگی را به وجود آورد و جان بسیاری از مردم را در این راه گرفت.

 صباغ افزود: ما به تحرکات اخیر آمریکا هیچ اهمیتی نمی‌دهیم این تحرکات ما را نمی‌ترساند؛ ما به مقابله با تهدیدهای آمریکایی‌ها می‌پردازیم چنانکه تروریست‌های آمریکایی را از کشور مان بیرون راندیم.

 انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه ، ایران ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار