باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

مدعیانی که به نام اسلام با جان مردم بازی می‌کنند/ طب اسلامی؛ بازیچه‌ای برای سودجویان

فعالیت‌هایی جنجالی این روزها از جریانی موسوم به طب اسلامی سر می‌زند در حالی‌که با نقابی از این نام جان مردم را به خطر می‌اندازند.

مدعیانی که به نام اسلام با جان مردم بازی می‌کنند/ طب اسلامی بازیچه‌ای برای سودجویانبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها جریانی جدید و البته غیرقانونی، وارد نظام سلامت کشور شده است که خود را مدعی طب اسلامی می‌داند این جریان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی اقدام به نشر نظریات و ادعاهای خود به نام طب اسلامی می‌کند؛ که شامل نقد طب نوین، بی‌فایده و مضر دانستن روش‌های درمان و داروهای آن است.

سایت‌های اینترنتی و کانال‌های تلگرامی وابسته به جریان مدعی طب اسلامی، درمان‌های عجیب خود را که گاهی به روشنی با اصول مسلم علمی متضاد است به نام اسلام، جایگزین درمان‌های طب نوین معرفی می‌کنند. این جریان، حتی از طریق کانال‌های تلگرامی بدون هیچ گونه مجوزی داروهای مخصوص به خودش را به فروش می‌رساند.

تضاد فعالیت‌های جریان مدعی طب اسلامی با سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه نظام سلامت

در شرایطی که رهبر معظم انقلاب در ابلاغ سیاست‌های کلی نظام سلامت کشور به نقش راهبردی و تعیین کننده وزارت بهداشت اشاره می‌کنند و تاکید می‌کنند تولیت نظام سلامت کشور شامل سیاست‌گذاری‌های اجرایی، برنامه ریزی‌های راهبردی، ارزشیابی و نظارت بر عهده وزارت بهداشت است و همچنین فعالیت‌هایی مثل افزایش آگاهی و توانمندی تحت نظر این وزارت صورت گیرد، جریان مدعی طب اسلامی برخلاف این سیاست‌ها اقدام به فعالیت‌هایی مثل نشر توصیه‌های بهداشتی تا تاسیس مطب، تدریس و پذیرش دانشجو می‌کند؛ در واقع می‌توان گفت این جریان سیستمی موازی نظام سلامت کشور تشکیل داده است.

مقام معظم رهبری در جای دیگری از این سیاست‌ها بر بهره‌گیری از علم روز و تعامل و تبادل منطقی میان طب سنتی و طب نوین اشاره می‌کنند؛ در صورتی که جریان مدعی طب اسلامی، طب نوین و علم روز را به سخره گرفته و آن را با تعابیر تندی رد می‌کند نام اسلام و تشیع، احیای طب نبوی و بهره‌گیری از سخنان و عقاید انقلابی نیز مأمن تزویر و حصار نیرنگی برای این افراد فراهم کرده است.

طب سنتی در دانشگاه‌های علوم پزشکی، دانشکده دارد

طب سنتی در دانشگاه‌های علوم پزشکی از چندین سال پیش به‌طور تخصصی تدریس می‌شود و در دانشگاه‌ها دارای دانشکده مخصوص به خود است دانشجویان پزشکی پس از اتمام دوره پزشکی عمومی می‌توانند به تحصیل در این دانشکده‌ها بپردازند؛ اما افراد مدعی طب اسلامی معلوم نیست در کجا و چه چیزی آموزش دیده‌اند، با کدام علم به درمان بیماران می‌پردازند و بدون هیچ‌گونه نظارتی با سلامتی و جان مردم بازی می‌کنند.

مراحل علمی تایید داروها و درمان‌های طب به اصطلاح اسلامی چیست؟

علم پزشکی رایج حاصل سال‌ها تلاش دانشمندان و پزشکان مختلف در دنیا است حاصل سالها انباشت علم و تجربیات است برگ به برگ علم امروز آزمایش شده، بررسی شده و درگذر زمان پخته‌تر شده است و همچنان نیز در حال پیشرفت است.

در علم پزشکی رایج برای اینکه دارویی تایید تجویز و استفاده بگیرد چندین مرحله آزمایش، بررسی و تحقیق را پشت سر می‌گذارد، تمام جوانب و سود و زیان آن بررسی شده و سپس وارد بازار مصرفی می‌شود حتی پس از ورود به بازار مصرف نیز پایش آن ادامه داشته و درصورت عملکرد بد کنار گذاشته می‌شود.

حال سوال این است مراحل تحقیق علمی و بررسی و اثبات مدعاهای جریان طب اسلامی چیست؟ آیا صحت تمام روایاتی که این افراد استفاده می‌کنند به‌طور کامل تایید شده است؟ بر فرض سندیت داشتن حدیثی و صادر شدن از ناحیه معصوم(ع) آیا شرایطی هم که در آن حدیث گفته شده درنظر گرفته می‌شود؟ امکان ندارد امام معصوم(ع) برای شخص خاصی یا در شرایط خاصی آن درمان را مطرح کرده باشد؟ یا به سبب نبود امکانات در آن زمان آن روش درمانی توصیه شده باشد؟

وقتی علم‌ستیزان؛ منادی مسلمانی می‌شوند

مسلمانان پیشگامان علم روز دنیا بوده‌اند، تاکیدات مسلم ائمه اطهار(ع) بر علم آموزی و اشاره آنان به آموختن علم، حتی از کافران، در طول تاریخ راهنمای مومنین بوده است حال چطور جریانی به نام اسلام علم روز دنیا را به کناری می‌نهد و به طرح ادعاهایی اعجاب‌آور و گاهی به طور بسیار شفاف متضاد با اصول مسلم علمی می‌پردازد و نام آن را احیای طب نبوی و تشیع و خلاصی از دست مستکبرین و صهیونیست‌ها می‌داند؟

مدعیان طب اسلامی که فتوا هم صادر می‌کنند/درمان درد رگ سیاتیک با ناخن‌ها!

در یکی از کانال‌های تلگرامی منسوب به جریان مدعی طب اسلامی، در پیامی ادعا شده 90درصد اعمال جراحی بیهوده است و تک تک برای بسیاری از اعمال جراحی، جایگزین معرفی می‌کند برای مثال درباره عمل کردن غده تیروئید می‌نویسد: "جایگزین عمل تیروئید و گواتر جامع با آب مرزنجوش"! اما سوالی که مطرح می‌شود این است که کدام عمل تیروئید؟! برداشتن ندول؟ برداشتن کامل تیروئید؟ تیروئید کم‌کار یا پرکار؟

درمان جایگزین فرد مدعی برای پیوند ریه نیز ادرار شتر است! حال، بر فرض قبول اثر درمانی ادرار شتر، معلوم نیست باید به ریه تزریق شود یا به‌صورت خوراکی مصرف شود!

همچنین در مطلبی دیگر در کانال‌های تلگرامی منسوب به این جریان با عنوان فواید شیر شتر نوشته شده است: "لاغرکننده و انرژی‌زا است همچنین در درمان دیابت موثر است، به دلیل اینکه پروتئینی شبیه انسولین در شیر شتر وجود دارد." درصورتی که پروتئین‌ها از دستگاه گوارش به همان شکل جذب خون نمی‌شوند؛ بلکه هضم شده و به قطعات کوچکتر تقسیم می‌شوند و سپس بدن آن‌ها را برای ساخت پروتئین‌های مورد نیاز خود استفاده می‌کند؛ هیچ ربطی ندارد که چون پروتئینی شبیه انسولین مصرف کرده‌ایم، تولید انسولین نیز در بدن بالا رود!

یا در مطلبی دیگر با عنوان "درمان کمردرد و سیاتیک" توصیه به گرفتن ناخن‌های دست و پا و بستن آن روی رگ! سیاتیک ران یا کمر می‌کند اما اگر کسی کوچکترین آشنایی با بدن انسان داشته باشد، ولو پزشک هم نباشد، می‌داند که سیاتیک نام یک عصب است و رگ نیست!

همچنین یکی از سرمداران جریان مدعی طب اسلامی خود را صاحب فتوا پنداشته و گفته است که تجویز داروی شیمیایی حرام است و اگر فردی این داروها را تجویز ‌کند فاقد عدالت است!

به‌نظر می‌رسد تبلیغات سو علیه پزشکان و سواستفاده از ناآگهی جامعه، سنگر گرفتن پشت نام اسلام و ائمه اطهار(ع)، از عوامل تقویت جریان این افراد غیرمتخصص و فریبکار است.

 مدعیان از مناظره علمی فرار می‌کنند

در دنیای علم مناظره روش بسیار پسندیده‌ای برای مواجهه جریان‌های فکری و علمی است. مدعیان طب اسلامی با وجود طرح ادعاهایی بسیار عجیب، جنجالی و تند و تیز تابه‌حال دربرابر درخواست‌های مکرر انجمن علمی طب سنتی ایران برای مناظره فرار کرده است.

همچنین رئیس انجمن علمی طب سنتی ایران در مصاحبه‌ای گفته است: با توجه به ادعاهایی در درمان آسان سرطان، قاعدتا هم‌اکنون خیل عظیمی از شفایافتگان وجود دارند که اعلام آمادگی می‌کنیم تا درصورت معرفی این افراد با ارائه مدرک قبل و بعد از درمان، کنگره‌ای با حضور تمام متخصصان پزشکی مرتبط با بیماری سرطان ترتیب دهیم تا این افراد توانمندی‌هایشان را گزارش کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۶۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
محمد
۲۲:۲۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
بیچاره پزشک های نسخه نویس با درآمدهای میلیارد تومنیشون گیر این شیادهای از خدا بی‌خبر(طبیبان اسلامی!!!) افتادن...
با این تورم وحشتناک ، با بدبختی روزگار به سر میکنن و همه ساله مریض های جامعه بیشتر و بیشتر میشن...
چرا به این پزشک های نسخه نویس گیر میدین مردم...
درآمد دو سه میلیاردی در سال پوله آخه...
بندگان مستضعفی که همه چیشون وقف جان مردم شده...
نکنید اینکارا رو...
قشر فقیری که هر روز فقیرتر میشن...
پول خرید یه دستگاه پوز برا مطبشون ندارن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
طرفداران او که سازماندهی شده میان اینجا و دروغ پخش می کنند باید بهشون بگم شما از کسی دفاع می کنید که ورزش رو مضر می داند و معتقد است واکسیناسیون مضر است و ام اس اثر اجنه است و مسلمانان کرونا نمی گیرند و مردان ماسک نزنند .شما از همجین فرد نادانی دفاع می کنید .همچنین طبق نظر علما چیزی به نام طب اسلامی وجود ندارد لیاقت ایران و ایرانی نیست که کسانی مثل این اسمش را بد کنند.
Iran (Islamic Republic of)
شایسته
۱۷:۵۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
با سلام ببخشید میخواستم بگم شما چطور به این راحتی بحث طب اسلامی رو رد میکنید شما میگید که داروهای طب اسلامی تایید علمی نداره خوب اینکه مسلمه که به هیچ عنوان در علم و طب مدرن جایی برای امثال طب اسلامی نیست . جهت اطلاعتون من وخانواده ام و خانواده همسرم خیلی از اطرافیانم با داروهای طب اسلامی درمان شدیم اونم بیماری هایی که به هیچ عنوان در طب مدرن و حتی سنتی درمان نداره مثل فشارخون،گرفتگی رگهای قلب، سینوزیت، نازایی، و .......................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
طب اسلامی تمام‌ بیماری‌ها رو بدون استثنا و بدون نیاز به طب دیگه درمان میکنه و هر کسی هر مشکلی داره در خدمتیم برای رفع مشکلش این رو آیت الله تبریزیان خودشون در ویدیویی به مردم ابلاغ کردن
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۱۷:۴۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام فکر نمیکردم وای جی سی برای دشمن کار کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
متولیان طب اسلامی سودجو هستن یا پزشکان شیمیایی که با سلامتی مردم تجارت میکنن و هر روز پولدارتر میشن؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۳:۳۹ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
سلام من خودم معجزه درمانی ازطب اسلامی زیاد دیدم وطب شیمیایی به غیر از عوارض هیچی ندارد فقط دارن مردم را سلاخی میکنند وداروهاشون را که هیچ اثردرمانی نداره را میفروشند
آینده متعلق به طب اسلامی هست وتمام
Germany
زهرا
۲۲:۳۵ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
سلام اینجاکسی هست که به چشم درمان کسیکه ام اس داشته وکاملا خوب شده وپلاکهای توی مغزش خوب شده باشه رو دیده باشه؟به شدت نگرانم واسترس دارم خواااااااااهش میکنم اگه کسی باطب اسلامی ام اسش کامل کامل کامل خوب شده وپلاکهاش نابودشده به منم بگه الهی که مریضی سراغ هیشکی نیادخواهش میکنم به منم اطلاع بدید
Iran (Islamic Republic of)
عبداله غیبی
۰۰:۳۶ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
خدا مغز همه رو شفا بده انشالله یک دارو هم بدای نادانی بدن خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
درود بر ایت الله تبریزیان
اتفاقا کسانی که با جان و مال مردم بازی می کنند. پزشکان غربیند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
زنده باد دکتر آیت الله تبریزیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
منم از طب اسلامی مخصوصا در قسمت اصلاح تغذیه خیلی رازی هستم
Germany
محمد315
۱۹:۳۰ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
من از وقتی با طب اسلامی آقای تبریزیان آشنا شدم و سایر اطباء مثل پروفسور خیر اندیش
بیشتر نتیجه گرفتم تا طب شیمیایی
اکثر داروهای طب اسلامی رو خودمون میتونیم درست کنیم حتی مراجع میکنی پول ویزیت نمیگیرن و بدون آزمایش تشخیص درست میدن خواهرمعده در دادشت هی داروی شیمیایی مصرف میکرد خوب نمیشد اما با یک بار ویزیت و تهیه دارو الان خوب خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۷ دی ۱۳۹۸
من هم از طب اسلامی نتایج فوق العاده گرفتم.
۱.زخم دهان که به مدت ۲ سال با انواع داروهای شیمیایی درمان نمیشدن با جامع امام رضا در عرض ۳-۴ روز درمان شد
۲آرتروز و ورم شدید زانوی مادرم که دکتر گفته بود باید عمل بشه با ۴ ماه مصرف دارو طب اسلامی ۷۰ درصدش خوب شده انشاله کامل خوب میشه با ادامه داروها
۳ خشکی چشمی که ۱۸سال اشک مصنوعی مصرف میکرده با داروی صاف کننده خون طب اسلامی درمان شده
۴درد معده که فقط برای آندوسکوپی باید ۴۰۰هزار تومن میدادیم با داروهای طب اسلامی ۸۰ درصد خوب شده انشاله اینجوری پیش بره کامل درمان میشه
۵.نارسایی قلبی هم که دکتر ۲ سال پیش گفته بود باید عمل بشه به امید خدا خیلی بهتره اینجوری پیش بره انشاله اونم خوب میشه
Iran (Islamic Republic of)
حسنا
۱۱:۲۵ ۱۷ دی ۱۳۹۸
درود بر طب اسلامی که با عمل به اون چندین ساله از داروهای شیمیایی بی نیاز شدیم
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۲:۰۸ ۱۲ دی ۱۳۹۸
سلام. شماها دارید راجب دارو میگید. من فقط با روش طب اسلامی که رعایت کردن بود یک ماهه دیگه درد معده ندارم .
بر طب اسلامی رحمت
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۴:۴۱ ۰۶ دی ۱۳۹۸
من مطمئنم که این مافیای دارو و درمان برای کم کردن محبوبیت و اعتماد مردم نسبت به طب اسلامی و سنتی
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۴:۲۳ ۰۵ دی ۱۳۹۸
سلام. در مورد درمان کم شنوایی حسی عصبی اگر کسی تجربه ای داره در طب اسلامی لطفا بین کنه. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
همیشه بهار
۱۹:۴۳ ۰۴ دی ۱۳۹۸
سلام ببخشید درمان کیست های متورم پشت و شانه توطب اسلامی سنتی چیست ممنون میشم اگر کسی میدونه واقعا کمکم کنه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
برو از سایت استاد تبریزیان بپرس یا از دکتر خیر اندیش
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۲۳:۲۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۸
من چهار سال یاردار نمیشدم انقدر دوا ودکتر فایده نداشت یک دوره فقط یک دوره رفتم طب اسلامی بادکش گرم رحم و داروهای گیاهی در کنارش خوردم الانم دخترم یکساله س ...
Iran (Islamic Republic of)
یک انسان خسته
۰۰:۱۶ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
چطوری میتونم استاد تبریزیان را ملاقات گنم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا.م
۲۱:۰۸ ۰۲ آبان ۱۳۹۸
با سلام شما را به خدا قسم میدم آگه کسی با طب سنتی فتق دیسک کمر داشته وخوب شده به من هم ادرس بدید من الان 35ساله با سه فرزند الان 8ساله از کمر درد رنج میبرم همه نوع دارو هم میخورم هیچ افاقه نکرد روز به روز هم بدتر میشم عوارض قرص ها چاق شدم موهام میریزد عصبی هر روز گریه میکنم زندگی خودم وسه بچم نابود شد اگه کسی چیزی میدونه لطفا راهنمایی بفرمایید .ممنون میشم.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۱:۱۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
به متخصصین طب اسلامی سنتی مراجعه کنین. ما خیلی نتیجه گرفتیم.
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۱:۰۳ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
با سلام خدمت دوستان
قبل از هر چیز باید عرض هر روشی که سلامتی را به انسان برگردونه با ارزشه البته از راه صحیح.و صحیحش رو باید مورد بحث و بررسی قرار داد ولی در کل میشه این طب جدید رو با طب قدیم تلفیق کرد.من خودم طرفدار داروهای طب سنتی با تشخیص طب نوین هستم چون بعضی از امراض رو نمیشه با طب قدیم تشخیص داد.
Iran (Islamic Republic of)
.
۲۲:۲۲ ۱۴ مهر ۱۳۹۸
بنده خودم پرستارم باسابقه 24سال کاردراتاق عمل وخودم شاهدخیلی میتونم بگم جنایات ازسوی بعضی پزشکان بی تعهدوالبته تاجربودم وقتی ی نوجوان 17ساله و ی پیرمرد81ساله روعمل جراحی میکنن اونهم دیسک کمروقتی ی مریض پاراپلژی(قطع نخاع ازگردن)روکه پوکی شدیداستخوان هم داره پروتزکمرمیذارن بیفایده وحتی پرضرر برا همچین مریضی و...البته درکناراینهاپزشکان متعهدودلسوزی هستن که بسیارقابل احترامندواماطب اسلامی بنده 9ساله طب سنتی و1ساله طب اسلامی میرم وخیلی نتیجه گرفتم الحمدلله روشهایی غیرتهاجمی وسازگاربابدن دارن ، امیدوارم روزبه روزشاهدپیشرفت وگسترش طب اسلامی باشیم البته اگرمافیای داروودرمان پزشکی نوین اینقد سدومانع نباشن.به امیدروزی که دست این مافیا ازسرمردم بیچاره کوتاه بشه.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۳:۱۸ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
سلام من خودم دکتر داروساز هستم
فقط فقط طب اسلامی جواب هم گرفتم و راضی هم هستم طب نوین هم در حال افول و شکست
Iran (Islamic Republic of)
معین
۱۷:۳۵ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
درود بر دلسوزان جان مردم ونجات دهندگان آنها از پزشکی شیمیایی
Iran (Islamic Republic of)
سجاد مولوی
۲۱:۰۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۸
حتی اگه داروهای طب اسلامی نتونه درمان کنه عارضه ای که نشه جبرانش کرد رو نداره.اما طب شیمیایی درمانشم همش عارضست
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۰:۵۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
دکترا به همسر عزیزم گفتن کولیت زخمی روده داره تا آخر عمرشون باید قرص بخورن .خدای من یعنی با طب اسلامی همسرم خوب میشه تا من هم نذر ادا کنم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۳:۵۹ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
خدا آیت الله تبریزیان و شاگردانشو حفظ کنه
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۱۰:۲۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
من که بسیار از طب اسلامی نتیجه دیدم.اونم تازه بدون حتی دارو گیاهی با تغییر شیوه غذا خوردن و تعدیل مزاج.
Iran (Islamic Republic of)
بوشالماز
۲۰:۳۶ ۱۵ تير ۱۳۹۸
طبابت سنتی از هزاران سال پیش در بین مردم رواج داشته اینکه پزشکان امروزی برای خود دکان باز کرده اند شکی دران نیست طبی که بوعلی سینا اجرا میکرد همان طب سنتی است
Iran (Islamic Republic of)
ستاره احمدیان
۱۸:۱۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام
من شکستگی ران داشتم یخ سال پیش اما هنوز زانوم خم نمیشه بعاز ینکه بیست روز تو گچ بود .کجا برم برا معالجه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
درود خدا برکسانی که تلاششان در راه اهل بیت وکمک به مردم است
Germany
نوروزی
۰۸:۲۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
بله بدون نیاز به جراحی درمان انجام میشه. بنده خودم شاهدم و مدرک هم دارم. مادرم کتف دست چپشون مدتهای مدیدی درد شدید داست وحرکت دست بسیار محدود شده بودوقادر به انجام کارهای روزانه نبودن و بعد از چندین مرتبه مراجعه به پزشک و ام آر آی تشخیص دادن که تاندون دستشون پاره شده و باید جراحی بشه. ولی وقتی به طب اسلامی مراجعه کردیم با ماساژ و فشار در ناحیه کتف که بسبار هم دردناک بود به یکباره درد کاملا برطرف و حرکات دستشون عادی شد والان هم الحمدلله کارهاشون رو به راحتی انجام میدن ودیگه مشکلی ندارن.
Canada
ناشناس
۰۷:۴۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
لطفا به مردم احترام بگذارید و نوع درمان و طب مردم رو بهشون تحمیل نکنید. مردم از هر طبی که نتیجه درمانی بگیرند میروند سراغ اون طب.

کاری نکنید که غربی ها طب اسلامی رو هم ازما سرقت کنند و داروهای طب اسلامی رو به خودمون بفروشن یا تحریم کنند و ندهند.

ما در طب اسلامی درمان شدیم و از این طب حمایت میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
خدا اقای تبریزیان رو هزار سال عمر باعزت بده
Canada
ستاره
۲۳:۱۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام
من با طب به اصطلاح نوین، ی آلرژی ساده رو آسم تشخیص دادند و این دکترهای مشهور تهران منو نابود کردن از بس تو ۲/۵ سال بهم کورتون دادن، مرض نبود که نگیرم
هر وقت داروخانه میرفتم بهم میگفتن این آخرین دوز کورتون هست و بعدش باید بیمارستان بستری بشی!
من که هیچ وقت ازین دکترها نمی‌گذرم
عوارض کورتون رو خودم رو میگم:
ورم معده
درد معده
رفلاکس
ترش کردن
ورم روده
فتق ناف
کیست کلیه
کبد چرب
یبوست
بواسیر
کم کاری تیرویید
استخوان درد
خرابی یکباره دندونهام
دیسک
سیاتیک
بی حسی دست و پا
پوست کدر
پوست لک دار
قاعدگی نامنظم
موی وز
ریزش مو
وزنم ۶۰ کیلو اضافه شد که باعث شد قدم ۶سانت کوتاه بشه که دکتر گفت بخاطر چاقی ناگهانی به مهره های کمرت فشار اومده

اینها عوارض داروی طب نوین هست که فقط ۲/۵ سال مصرف کردم و اینهمه بیماری اومد سراغم

اصلا جای سالم مونده برام؟!!

ولی با طب اسلامی تو فقط ۳ ماه، بعله فقط ۳ ماه، کاری که پزشکای طب نوین نتونستن انجام بدن، انجام دادن و اسم و آلرژی منو کامل درمان کردند

اتفاقا کم کاری تیرویید ام هم با مرزنجوش خوب شد

الان تحت درمان هستم و دارم ادامه میدم و فقط طی ۳ -۴ هفته، فقط ۳-۴ هفته، قدم ۱ سانت بلندتر شده، استخون دردم کم شده، اشتهای کاذب ام برطرف شده، منکه لاغر نمی‌شدم هر کار میکردم دارم لاغر میشم
و به جای عمل بواسیر و فتق با کمک بلادر و جامع و پماد و پودر خوب شدم، کی میخواست پول مفت به دکترای طب نوین بده؟
تازه هر کی عمل فتق و بواسیر کرده تا آخر درگیر بوده، اما من تو خونه بدون هزینه خوب شدم
اتفاقا سیاتیک ام هم با ناخن درمانی خوب شد
و بی حسی دست و پام هم خیلی کمتر شده
Iran (Islamic Republic of)
راضیه
۱۲:۲۸ ۲۲ شهريور ۱۳۹۸
ستاره خانم امکان داره دکتری که رفتید رو به من معرفی کنیدو شرایط خوبی ندارم. ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
محمدوحید نسیمی
۲۲:۱۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
من خودم حساسیت بیست ساله ام رو فقط با یه قطره که از روی حدیث امام صادق ع درست شده بود حدودا 90درصد بهتر شده تازه بصورت رایگان بهم دادن.
Iran (Islamic Republic of)
فقط طب اسلامی
۲۲:۰۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
فقط طب اسلامی من برای بیماری هردو رفتم میلیون ها هزینه کردم فقط اقای تبریزیان شاگردایی که دارند همیشه دعاشون میکنم فدایی اقای تبریزیانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
مادرم بیست سال سرماخوردگی داشت دکترهای طب شیمیایی نتونستن حالشو خوب کنن با طب اسلامی و سنتی خوب شد
خواهرم آرتروز داشت که طب شیمیایی هیچ کاری نتونست بکنه و حتی گفته بودن باید عمل تعویض زانو باید انجام بشه شکر خدا با طب اسلامی در حال بهبود هست
من کبدم دچار مشکل شدیدی شده بود که طب شیمیایی هیچ کاری نتونست بکنه اما طب اسلامی سنتی حالمو بهبود داد
بیماران اوتیسمی که طب شیمیایی با هزاران روش و هزینه میلیاردی هیچ کاری نمی تونه بکنه و الان خواهرزاده‌ام بهش مبتلاس ببینید چطور با طب اسلامی و سنتی درمان میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
برترین طب، طب اسلامی است.
آینده از آن طب اسلامی است ان شاالله.
مگر میشود معصومین اشتباه کنند!!
نمونه توجه به حرف ائمه در نمک دریاست که همه میدانیم خوب است. اما پزشکی امروزی نمک یددار را تبلیغ میکند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دلیر
۲۳:۰۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
طب اسلامی بینظیره, در زمانی که پزشکی از درمان بیماریها درمانده شده طب اسلامی داره بیماریها رو خوب درمان میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۳:۴۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
خداوند در آیه 31 سوره اعراف َ فرموده است: «وكُلُواْ وَاشْرَبُواْ وَلاَ تُسْرِفُواْ إِنَّهُ لاَ يُحِبُّ الْمُسْرِفِين؛ بخورید و بیاشامید ولی اسراف نکنید». خوب این هم طب اسلامی در قرآن.
Canada
Sadjad
۱۵:۴۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
من مشکل شدید گوارشی داشتم طوری که تنگی نفس هم میگرفتم و سیستم عصبی من هم مختل کرده بود. هر چی دکتر متخصص رفتم و انواع داروها خوردم فایده نداشت.
اما با طب اسلامی و سنتی به راحتی خوب شدم اصلا باورم نمیشد
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۲۳:۳۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
سلام ببخشید میتونید بگید مشکلتون دقیقا چی بود و چه گونه رفع شد؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۴۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
با احترام
من داروساز هستم و برای بیماری تالاسمی و مشکل قلبم که نامش مارفان هست روزی بیش از 12عدد قرص میخوردم تا بتونم کارهای روز مره خودم و انجام بدم به لطف داروهای امام کاظم که ایمنی بدنم و برده بالا و داروی خون امام رضا و داروی بلغم زدا و داروی قلب امام رضا الان داروی شیمیایی مصرف نمیکنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
داروی امام کاظم معجزه است حتی برای درمان بیناری ایدز هم جواب گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۰۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
با سلام پدر من نزدیک به 5 سال قرص های شیمیایی برای ناراحتی قلبی استفاده میکرد نتنها بهتر نشد هیچ فایده هم نداشت سوزش قلب در هوای آلوده داشت کار هم که انجام میداد تنگی نفس.نزدیک به یک سال داروهای طب اسلامی تمام مشکلات پدرم رو برطرف کرده.
Iran (Islamic Republic of)
سیدهاشم
۱۹:۱۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام خدمت تمامی پزشکان ایران عزیز. به ظر من طب نوین فقط در مورد حوادث وتصادفات خوب است. که مریضی را از خونریزی داخلی ویا پیوند اعضا وغیره که در حوادث اتفاق میافتد خوب استئ. دستتان درد نکند. ولی در مورد بیماریهای داخلی وعمومی وانواع سرطانهااگر از روش طب سنتی واسلامی پیگیری کنیم زودتر مداوا میشویم .من خودم سالها سردرد های شدیدی داشتم که پزشکان از درمان آن عاجز شدند. تمامی آزمایشات وام آر آی و... نتیجه بخش نبود . تا اینکه از طریق طب اسلامی. نزد آیت ا... تبریزیان با مصرف تنها روغنبنفشه پایه کنجد بهبودی کامل پیدا کردم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
من از طريق طب اسلامي درمان شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
من چند سال هست که از داروهای شیمیایی استفاده نمیکنم فقط داروی طب اسلامی رو استفاده میکنم و سالمو سلامت هستم
اما پدرم یه سرما خوردگی ساده داشته رفته جای دکتر های طب شیمیایی کاری کردن که تا اخر عمر صداش گرفته و تا چند ماه داخل خانه افتاده بود
این ها قصد کشندن مردم رو دارن فقط به فکر پول و پله هستند البته خیلی هاشونم اطلاع ندارن
Germany
آوا
۰۰:۲۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
من مشکل معده داشتم با طب نوین نه تنها خوب نشدم بلکه بدتر شدم ولی خوشبختانه با طب اسلامی خوب شدم .
Iran (Islamic Republic of)
حسین الداغی
۲۳:۱۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
درمان تیروئید و پلاکت با طب اسلامی

پارسال خانم من #تیروئدش کم کار بود و پلاکتش هم کم بود، اگه می‌خواستیم بریم طب جدید باید کلی پول دارو و آمپول می‌دادیم بالای ۵۰۰ تومن، اما طبق معرفی دوستان طلبه فهمیدم که آیت الله تبریزیان تو شهرمون مشهد الرضا ع دفتر دارند، با مراجعه به دفتر شاگردان ایشون با ۲۵ هزار تومن درمان شد.
Iran (Islamic Republic of)
حسین الداغی
۲۲:۵۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
اینکه کاری ممکنه مورد سوء استفاده قرار بگیره، باعث نمیشه اصل اون کار هم لزوما بد باشه، چه بسا خوب هم باشه، سوء استفاده از علم، دین حتی خود همین طب جدید...

شکی نیست بعضی ها به اسم طب اسلامی دکان باز کرده و خلاف دین عمل میکنند اما باعث نمیشه طب اسلامی و کلی روایات طبی اهل بیت و همچنین کسانی که متعهد و متخصص این کارند زیر سؤال برند. و از این جمله افراد بلکه عالم ترین آن ها #آیت_الله_تبریزیان
بنده خودم جواب گرفتم و ایمان کامل دارم به علم اهل بیت که مخصوص زمان خاصی نیست.
اما چه حیف که سازمان بهداشت به فکر منافع و جیب خودشه نه درمان مردم...
دفتر مشهد و قم ایشون رو بستند بدون هیچ شکایتی
یا حق
Iran (Islamic Republic of)
رفیع
۲۲:۴۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
با سلام
به نظر می رسد عزیزان برعکس متوجه شده اند و تمامی اتهاماتی که به طب اسلامی وارد آورده اند به طب غربی و به اصطلاح مدرن وارد است. این طب به اصطلاح مدرن است که به تجارتخانه ای تبدیل شده که هم پول مردم بدبخت را می ستاند و هم سلامت و گاهی جان ایشان را . البته پزشکانی هم هستند که به سوگند خود پایبند بودن و به مردم خدمت می کنند ؛ دوستان عزیز هم بهتر است به جای فرافکنی و فرا به جلو پی علت رغبت مردم به طب اسلامی و سنتی را بیابند .
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۲:۳۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
خداپشتوپناه طبیب تبریزیان باشه انشاالله من نتیجه گرفتم ازدارو این بزرگوار.
Lebanon
ناشناس
۲۲:۳۵ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
طب اسلامی=سلامتی و ایمان
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۹:۴۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
دوستان شما رو بخدا اگه کسی متخصص طب سنتی خوب تو تهران میشناسه بهم معرفی کنه. من هیچکسو سراغ ندارم برای مادرم میخوام خدا خیرتون بده
United States of America
آرش
۲۲:۰۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
دکتر رضایی‌پور
Iran (Islamic Republic of)
روح الله
۱۹:۱۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
مردم عزیز شک نکنین که طب جدید فقط کاسبیه !!!!! البته خود دکترهای ایران هم نمیدونن!!!!!این علم رو بهشون یاد دادند !!!!! مثلا سرطان رو تو آزمایشگاهها ساختن بعد هم شیمی درمانی رو آوردن با هزینه ای بسیار بالا بعد هم مرگ !!!!!! تا الان این طب جدید تونسته یه سرطان بد خیم رو خوب کنه ????? ولی طب اسلامی انجام داده !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
عاطفه تقوی
۱۸:۵۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
سلام من خودم وخونوادم خیلی وقته طب اسلامی رو رعایت میکنیم پدرم بیماری کلیوی داشت که هرماه عمل میکردن فنر میذاشتن الان یه سالی هست به لطف طب اسلامی کلیه خودش بدون عمل وفنر کارمیکنه خودمم بیماری استخوانی داشتم که طب نوین نتونست کاری برام انجام بده ماکلا مدیون طب اسلامی هستیم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۸:۵۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
فقط یک روایت برات بنویسم که اعجازه واقعا وقتی پیامبر سلام الله علیه به معراج رفت وقتی در اسمان هفتم رسیدم از کنار هر ملکی رد شدم امر کرد ای پیامبر حجامت کن وامتت را به حجامت سفارش کن مردم باور کنید اگر حجامت به موقع و اسلامی کنید بسیاری از سکته های قلبی مغزی فشار خون غلظت خون و...... در امان هستید به حرف پزشکان امروزی گوش ندید اگه اینا کاری میتونستن بکنن این همه مریض توی ایران نداستیم
Iraq
حسینی
۱۷:۱۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
سلام بنده دانشجوی پزشکی ام
این دو روش هردومکمل هم اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۷ دی ۱۳۹۸
عمرتو هدر نده برو طب اسلامی بخون .طب نوین آینده ای نداره و به زودی منسوخ میشه
United States of America
میم
۱۶:۲۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
من در موارد مختلف از جمله گرفتگی عروق در حدی که نیاز به جراحی قلب باز بوده، سرماخوردگی و عفونت گوش که با مصرف چند دوره آنتی بیوتیک قوی خوب نشده پولیپ بینی، آسم، بیماری های گوارشی، سینوزیت حاد، دیسک کمر، آرتروز زانو، گرفتگی شانه خیلی حاد با درمان های طبیعی اسلامی به راحتی و با هزینه فوق العاده کم خود یا اطرافیانم درمان شدیم و همگی راضی هستیم در صورتی که همین طب نوینی که بر پایه اصول به اصطلاح علمی استوار هست باعث مرگ پدرم در عمل جراحی سنگ کیسه شد. متاسفم که باید منتظر روزی بمانیم که غربی ها این علمو از ما بگیرن و با قیمت گران به خودمون پس بدن تا قدرشو بدونیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
سلام. من از طب اسلامی جواب گرفتم و راضیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
سلام و تشکر از طب اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
نسیم
۱۱:۰۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
طب اسلامی بسیار عالیه من نتیجه گرفتم واقعا بی نظیره
Iran (Islamic Republic of)
اکرم
۲۱:۲۸ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
طب اسلامی عالیه خودم نتیجه کامل دیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
طب اسلامی بسیار طب مفید وتاثیر گذاریه الان از حجامت اومده درود بر طب اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۵۲ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
من مشکل کبد چرب داشتم درمان شدم
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۰:۳۹ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
مهمترین دلیل وجود چیزی تاثیر اون هست من خودم تاثیر طب اسلامی رو تو سلامتی خودم و اطرافیانم دیدم
Iran (Islamic Republic of)
ف.ک
۲۰:۳۷ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
با درود بسیار به پدرطب اسلامی .مادرم قرص فشار مصرف میکرد اما دچار پرفشاری شد پزشک مرتبا مقدار وتعداد قرص رو بیشتر میکرد ومرتبا قرص قوی تر میداد وحال مادرم روز به روز بدتر میشد وعوارض قرصها بیماریهای جدیدتر مانند فراموشی بزرگ شدن قلب نارسایی کلیه طحال کبدوپرفشاریو....ایجاد کرده بود که با قطع کردن قرصهای شیمیایی واستفاده از داروهای طب اسلامی وحجامت تمام این مریضیها برطرف شد درود بر طب اسلامی
United Arab Emirates
امین
۱۳:۱۱ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
سلام من و خانمم خیلی دچار سرماخوردگی می‌شدیم ولی از وقتی با طب اسلامی آشنا شدیم و داروی امام کاظم علیه السلام رو مصرف می کنیم خدارو شکر مریض نشدیم هر کس که از سرماخوردگی بیزاره بهش توصیه می کنم حتما این دارو رو استفاده کنه و با چشمای خودش نتیجه شو ببینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
داروی امام کاظم در بالابردن سیسنم ایمنی بدن نعجزه میکنه قربون انام کاظم که یگبا یه داروی ۳ هزار تومنی بدترین بیناریهای عفونی حتی خصبه و فلج اطعال و ایدز رو هم درمان میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ترمه
۲۲:۵۱ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
سلام. زنداداشم با سن کم دچار سنگ صفرا شد و دکتر گفت باید کامل صفراش رو دربیاره چون.خوب نمیشه. خداروشکر با داروی طب اسلامی ظرف کمتر از یکماه خوب شد.
Iran (Islamic Republic of)
اسما
۲۲:۴۴ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
بنده که مریضیم خوب شد هرچند که اطرافیان عمل کرده بودن و دوباره برگشته بود.خدا خیر بده اقای تبریزیان رو ان شاءالله سلامت باشند
Iran (Islamic Republic of)
سلیم
۲۱:۱۴ ۲۲ فروردين ۱۳۹۸
درود برطب سنتی و اسلامی
خود رهبر هم بارها گفتند که دغدغه من احیای این طب هست
Iran (Islamic Republic of)
سنا
۱۲:۱۴ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
سلام پدر شوهر من با طب اسلامی خوب شد دکترا برای قلبش گفتن باید صد در صد جراحی بشه وگرنه تا یه هفته دیگه از دنیا میره ولی با دارو های طب اسلامي ۵ ساله داره سالم تر از قبل زندگی میکنه...خدا حفظشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
یونس yheidari@gmail.com
۰۶:۴۷ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
حیف شد جناب تبیزیان دیگه تو ایران طبابت نمی کنند. از شاگرداش هم خبری نیست. جواب تلفن نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۸:۱۶ ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
بعید این حرف شما. جواب ندادنشون به خاطر تعطیلات عید است از 14 به بعد هستند
Iran (Islamic Republic of)
عظیمی
۱۸:۰۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
خدا رو شکر که مردم باطب اسلامی جواب گرفتن و هر روز هوشیارتر میشن، طب غربی چیزی جز نابودی زندگی، سلامتی و سرمایه های مردم نداشته به قیمت میلیاردر شدن تعدادی پزشک از خدا بی خبر.
South Africa
ف ع
۱۰:۲۳ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
سلام سالهای زیادی در رشته پزشکی تحصیل و تحقیق داشتم در شاخه های مختلف . وقتی کسی پیش یک پزشک میره فکر میکه اون خیلی وارده و همه چیه تو رو میدونه، غافل از اینه اون هیچی نمی دونه و نمیفهمه فقط چند درصد احتمال میده و با انواع داروها شخص رو مورد ازمایش قرار میده.البته طب جدید در خیلی از موا رد اورژانس و جراحی ها به انسان کمک میکنه تا فرصت پیدا کنه و دوباره شروع به زندگی کنه ولی نباید با طب شیمیایی ادامه بده که ضررش بیشتر از منفعتشه و البته بی فایده و وقت و پول هدر دادن.
South Africa
ف ع
۱۰:۳۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
اما طب ائمه بی نظیر و قابل اعتماد .
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۰:۴۸ ۰۶ فروردين ۱۳۹۸
آیت الله تبریزیان، پدر طب اسلامی ایران بنا به درخواست تعدادی از پزشکان و رزیدنت های دانشگاه علوم پزشکی تبریز، برای جلسه پاسخ به سوالات علمی به این دانشگاه دعوت شد که در فاصله ۵ دقیقه مانده به شروع مراسم این جلسه از سوی مسئولین دانشگاه لغو شد.
Iran (Islamic Republic of)
درجستجوی حقیقت
۱۶:۴۲ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
مخالفان حق وحقیقت ومنفعت طلب ها بایدم بترسن ازکسادشدن بازارهاشون
دنبال ریشه این مخالفتها که باشیم به سرنخهای خوبی میرسیم
به انسوی ابها...به کشورهایی که سالهاست کمردشمنی روباایران بستن
Iran (Islamic Republic of)
شیرین
۲۰:۱۵ ۰۶ فروردين ۱۳۹۸
درود بر طب اسلامی
Singapore
بهزاد
۱۴:۱۳ ۰۲ فروردين ۱۳۹۸
سلام‌من‌دیسک‌کمر‌داشتم‌طی‌۱ماه‌کلا‌خوب‌شد.،وپدرم‌حساسیت‌غذایی‌داشت‌واصلا‌نمی‌توانست‌
غذا‌بخورد،بدنش‌خارش‌پیدا‌مکرد‌به‌چندین‌دکتر‌رفته‌بود،گفته‌بودن‌علاجی‌نیست.ولی‌با‌استفاده‌از‌داروی‌صاف‌کننده‌خون‌با‌هزینه‌۳۰تومان‌رفع‌شد
Spain
محمدرضا
۱۲:۱۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
طب اسلامی کاملا از طب سنتی جداست و هیچ ارتباطی به یکدیگر ندارند
Spain
محمدرضا
۱۱:۵۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
از موقعی که با طب اسلامی آشنا شدم بیشتر از یک سال است که لب به داروهای شیمیایی نزدم و بیشتر از یکسال است که به دکتر نرفته ام و از رفتن به دکتر و طب شیمیایی بی نیاز شده ام الحمدلله
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۴:۲۵ ۰۲ فروردين ۱۳۹۸
دقیقا همینطور که میگین.این پزشکایه علمی فقط دنباله پولن با اومدن طب سنتی و اسلامی کاسبیشون کساده
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۳۳ ۲۴ اسفند ۱۳۹۷
سلام پارسال متوجه شدم قندم بالای 400 است و چربی خون بالا دارم پیش دکترای متخصص رفتم گفتن باید انسولین استفاده کنی ولی با دستورات طب اسلامی و سه ماه رزیم و بدون استفاده از یک حبه قرص یا سوزن قند و چربیم کنترل شد. متاسفم برای حامیان برخی پزشکان سو استفاده گر
Germany
شاهد
۱۸:۱۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
من نمیدونم‌ چه اصراریه که یه عده ای طب اسلامی رو هدف قرار دادن ...البته حق میدم بهشون،آخه یه نمونه کوچیکش مثل سرماخوردگی ساده براشون کلی استفاده داشت که اونم با داروی امام کاظم(ع) متضررشدن.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۴:۲۵ ۰۲ فروردين ۱۳۹۸
کاملا موافقم
Netherlands
نیما
۲۳:۰۱ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
راه نجات و سعادت بشر چه در امور اخروی و چه دنیوی ارتباط با ائمه (ع) است اگر علم و معرفت امام را پیدا نکنیم و امام را نشناسیم دشمن از این ضعف استفاده کرده و خلاء علمی ما را با مطالب ضد اما با رنگ و بوی علمی و یا حتی دینی به خود ما میدهد .
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۹:۲۸ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
سلام به همگی. من برا اثر تصادف اسیب بسیار شدید نخاعی دیدم . دکتر مغز و اعصاب و جراحم گفتن که اسیبت چون خیلی شدید بوده تا یکی دو سال متاسفانه نمیتونی راه بری ، ( کنترل های بدن و اجابت مزاج و...) هم خیلی طول میکشه تا بدست بیاری . اما من رفتم سراغ طب اسلامی و با چند ماه مصرف داروهاش الان خداروشکر میتونم راه برم و تمام حس هام و کنترل هام بدست اوردم و دکترام خیلی متعجب شدن. اینارو گفتم که اگه اینو دیدین و کسی رو شناختید که این مشکل رو داشت به حرف های( بیخود و بی ارزش و دروغ )گوش نکنه و بره از داروهای طب اسلامی استفاده کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ماریا
۱۱:۱۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
طب نوین منو 8سال تمام اسیر داروهای اعصاب و روان کرد،و مشکلم فقط از گوارشم بود که با طب اسلامی درمان شدم خدا رو شکر
Iran (Islamic Republic of)
هما
۱۰:۰۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
کاش یکی بود درست جواب بده میگن ایت الله تبریزیان از کتاب فقه الرضا استناد کردن . بعد بعضی میگن این کتاب منسوب به امام رضاست یعنی سندش قطعی مال امام رضا علیه السلام نیست .
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۲:۵۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
تا جایی که من خبر دارم فقط از این کتاب نیست. روایات در این زمینه مخصوص جایی خاصی نیست. ایشون اهل فن در این زمینه هستند و می توانند فرق روایت صحیح با غیر ان را تا حدی تشخیص بدن. در ضمن تجربه در این زمینه مهم است و در موارد زیاد تجربه نشان می ده این داروها خوب جواب می دند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
ایشون عمرشون رو در این راه گذاشتن و به روی ساهد موفقیت های بیشتر ایشون هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
4سال پیش، دانشمندان ژاپنی گفتند آب جوشیده ولرم که به صورت ناشتا مصرف شود برای بدن مفید است و فواید آن را در گزارش خود بیان کردند « متخصصان علوم پزشکی و طب سنتی و اتحادیه بیماریهای خاص در ژاپن ،آخرین تجربه درمان با آب ولرم که نتایج صد درصد برای بیماریهای که می توان از بروز آن ها پیشگیری کرد به شرح زیر می باشند منتشر کرده است...... »25 اسفند 93 که می توانید در خبرها سرچ کنید ، 1400 سال پیش امام صادق فرمود الماء المغلی یعنی آب جوشیده و مصرف آب جوشیده را سفارش کرده اند . دستورات اسلامی راجع به درمان داده شده و ما ها یعنی ما مردم اگر به این دستور ها عمل کنیم مطب دکتر ها بسته می شود و این همه دکتر بیکار پیدا می شود و طب امریکائی انگلیسی برزمین می ماند.
France
صالحی
۱۷:۴۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
سلام و درود بر همه حق اندیشان و حق جویان

دوتا نکته میخوام خدمت بزرگواران عرض کنم.

اول
اگر چنانچه دوستان می‌اندیشند - اسلام و ائمه جهت درمان بیماری‌های جسمی ما آمده‌اند - پس چرا وقتی امام علی(ع) ضربت خوردند حسنین(ع) ، اثیر بن عمرو (بهترین طبیب کوفه) را بر بالین حضرت آوردند؟

دوم
اگر طب اسلامی وجود دارد چرا فقط به درمان بیماری‌های خود محدود، مانند سرماخوردگی و سیاتیک و کم‌کاری تیرویید و.... استناد می‌شود؟ چرا تا کنون گزارشی از مطالعه جدی درمورد تاثیر طب اسلامی بر روی بیماری های جدی نداشته ایم؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مرتضی
۲۰:۵۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۷
بیماری جدی چیه ؟
سرطان بیماری جدی نیست ؟
ام اس بیماری جدی نیست ؟
یک عالمه گزارش از درمان این بیماریها در طب اسلامی وجود داره کافی یک سرچ ساده بکنید
United States of America
محمدرضا
۲۲:۰۳ ۱۷ اسفند ۱۳۹۷
۱۱ هزار روایت طبی وجود دارد که هر روز علم جدید گوشه ای از آن را کشف میکند
و این مسأله مخالف آیات قرآن و اصول مذهب شیعه است که ثابت کننده ی علم پیامبر (ص) و امام (ع) در تمام امور است .

همانند آیه :
1- ما ينطق عن الهوى إن هو إلا وحي يوحى
2- كفى بالله شهيدا بيني و بينكم و من عنده علم الكتاب
3- عالِمُ الْغَیبِ فَلا یظْهِرُ عَلی غَیبِهِ أَحَداً إِلاّ مَنِ ارْتَضی مِنْ رَسُول
4- ما آتاكم الرسول فخذوه
5- ولا رطب ولا يابس إلا في كتاب مبين بهمره اين آيه: وأنزلنا إليك الذكر لتبين للناس ما نزّل إليهم
و دهها آيات و روايات دیگر
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۹:۱۴ ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
اول اینکه در ان زمان به پرستار، طبیب می گفتند و ایشان پرستار بودند نه طبیب. دوم اینکه روایتی وجود ندارد که در ان کسی از پیامبر یا ائمه سوال و مشکلی راجع به بیماریش و راه درمان ان بپرسد و ایشان بگویند من طبیب نیستم بلکه روایات بر این اشاره دارند که ان بزرگواران به خوبی و با کیفیت دقیق راه درمان ان را بیان می کردند. ثانیا این طب درباره همه بیماری ها سخن می گوید و باید فراموش نشود که این طب یک طب پنهانی بوده که تازه شروع به فعالیت کرده است ان همه با این همه سنگ انداز ها.
Iran (Islamic Republic of)
درجستجوی حقیقت
۱۶:۳۳ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
بله مساله ومشکل ماهمینه
که اندیشه کنیم
قران هم میفرمایدفلینظرالانسان الی طعامه...اینکه مابایدبه دستورات ائمه اعتمادکنیم که ماروبهترازخودمون میشناسن یابه حرف پزشکانی اعتمادکنیم که راه فکرکردن روبرخودشون بستن ومقلدانه وبدون شک کردن درتجویزات علم امروزکه پرازنواقصه ،جان بیماران روبه خطرمیندازن
شماخودت کلاهتوقاضی کن آمارنقص عضو ومرگ ومیرتوی پزشکی روزالان بیشتره یاتوی طب سنتی واسلامی؟
شماقران رونمیتونی منکربشی که درباره مزایای عسل گفته که یه ماده طبیعیه:
ثُمَّ كُلِي مِنْ كُلِّ الثَّمَرَاتِ فَاسْلُكِي سُبُلَ رَبِّكِ ذُلُلًا ۚ يَخْرُجُ مِنْ بُطُونِهَا شَرَابٌ مُخْتَلِفٌ أَلْوَانُهُ فِيهِ شِفَاءٌ لِلنَّاسِ ۗ إِنَّ فِي ذَٰلِكَ لَآيَةً لِقَوْمٍ يَتَفَكَّرُونَ
سوره نحل
فرموده درعسل شفاوجودداره
یه داروبرای درمان انواع بیماریهاییه که پزشکی روز ،حتی توی علت یابی اون بیماریهامونده ویاس وناامیدی روبه جان بیمارمیندازه(ناخواسته ها، چون همین چیزارویادشون دادن)خودش بااین عنوان اعتراف میکنه که فلان بیماری درمان نداره درصورتیکه داره
یه نمونه خیلی ساده که متاسفانه براش انجمن هم تشکیل دادن واون رویه بیماری لاعلاج معرفی کردن به مردم همین بیماریهای پوستی وبخصوص پسوریازیس هست که یکی ازنزدیکان من بهش مبتلاشدوبخاطرتجویزات غلط دارویی بیمارم جونش روازدست داد چون طب جدیدتوی تشخیص علت بیماریها عاجزه ولقمه رودورسرش میچرخونه
1400سال پیش بزرگان دین فرمودن که معده خانه بلاهاست
خانه وریشه تمام بیماریهایی که 1400 سال پیش اصلاوجودنداشتن
حالاخواهریابرادرمن شماباشی به حرف کدومشون اعتمادمیکنی؟
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۳:۰۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
مادر بنده دیسک کمر داشتن به طوری که با فیزیوتراپی درست شد...به بسیاری از دکتر های سرشناس مشهد سر زدیم همه گفتن باید عمل بشه هزینه عمل رو هم بین 30 تا 40 میلیون گفتن
اما با طب اسلامی ظرف حدود 3 ماه کاملا خوب شدن با هزینه تقریبا 130 هزار تومان.....
Iran (Islamic Republic of)
درجستجوی حقیقت
۱۶:۳۸ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
طب سنتی واسلامی کل نگره بدنبال درمان ریشه ای بیماریه وعلت یابی اون، بعکس طب جدیدیابهتره بگم غربی ، جزیی نگر...یه جات روخوب میکنه یه جای دیگه ات رو کور
اونایی که هردوطب روتجربه کردن خوب متوجه میشن حق باکیه
چشم وگوشمون روبه روی حقیقت نبندیم
پیشنهادمیکنم بیانات امام خمینی وامام خامنه ای رودرباره طب ایرانی واسلامی حتما مطالعه وگوش کنین
تاحق وحقیقت روشن بشه
Netherlands
علی
۲۲:۱۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
درود بر شرفت حاج اقا.من روماتیسم قلبی دارم دکترا گفت باید تعویض دریچه کنیم پول هنگفتی ازم میخواستن گفتم من این همه پول ندارم گفتن اگه پول نداری برو بمیر خیلی ناامید از بیمارستان خارج شدم دیگه داشتم مرگو جلو چشاشم میدیدم درد قفسه سینه هم داشتم تااینکه
یکی از دوستا شما رو بهم معرفی کرد الان دارم داروی شمارو مصرف میکنم حالم خیلی خوب شده هر روز برای سلامتی شما دو رکعت نماز میخونم اجرت با خدا و سیدالشهدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
زنده بادطب اسلامی
Germany
امیر علی فاطمی
۲۳:۲۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
در جواب کسی که میگه طب اسلامی وجود ندارد
پدر خانم من سرطان پروستات داشتن بعد میلیون ها هزینه این پزشک ها نتونستن درمان کنن
ولی آقای تبریزیان خدا حفظش کنه با طب اسلامی بدون هزینه میشه گفت که درمان شد
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۳:۱۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
طب اسلامی طب ائمه اطهار ع است و شکی درش نیست ولی باید نسخه درمانی مناسب با مزاج بیمارارائه گردد ضمنا دین اسلام وقتی کامله یعنی تو همه چیز کامله
Iran (Islamic Republic of)
simna
۲۱:۱۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
طب اسلامی بهترین وکامل ترین طب جهانی هست که خود مخالفان این طب که اروپاییان وامریکایی ها اند،از همه بیشتر ازین طب بهره میبرند.
Iran (Islamic Republic of)
رهام
۲۰:۰۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
دوستان این همه نظرت مثبت رو فامیلای آیت الله تبریزیان نزاشتن. همشون وایدش رو دیدن. بنده به شخصه تاثیر سویق ها رو دارم توی سرحالی و نبود سردرد های قدیمی و همچنین سفت شدن عضلاتم میبینم. بسییییار عالی بدنم رو سر حال نگه داشته طوری که کسل بودن و بی حالی دیگه ندارم. 2 ساله شکر خدا داروی شیمیایی نمیخورم. الانم درد دندونم رو با یک قطره روغن حنظل توی گوشم کامل آروم. میکنم.
صابون گل ختمی و شامی رو توی عدم ریزش موهام دارم میبینم. و........
خدا خیرشون بده. انشاالله فراگیر بشه این طب و طب شیمیایی همه راحت بشن
Iran (Islamic Republic of)
درجستجوی حقیقت
۱۶:۴۴ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
مخالفان ایشون نمیخوان این طب الهی فراگیربشه وظیفه ماهاست که حقیقت روفاش کنیم ومردم رو روشن کنیم که باپای خودشون به مهلکه نرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
اکر طب نوین تونست یک سرما خوردی ساده رو در مان کنه بعد بیا حرف برا گفتن داشته باشه با بک دارو امام کاظم(ع) به مبلغ ۶ هزارتومان معادله طب رو بهم زد فقط یکی از کاربرداش درمان سرماخوردگی است خداوند طول عمر به ایت اله تبریزیان دهد وشاهد روز افزون سخنان ائمه معصومین در جامعه باشم مردم در انتخاب ازادن که تصمیم بگیرن
یا علی مدد
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۹:۳۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
زنده و پاینده باد طب اسلامی و سردمدار معاصر این طب آیت الله تبریزیان
Iran (Islamic Republic of)
زینب رحمتی
۱۹:۳۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
سلام . زنده باد طب اسلامی
من گره تیرویید داشتم که دکترها گفته بودند ضرب العجل باید جراحی شود ولی به اصرار همسرم و با استفاده از داروی جامع با مرزنجوش ، در کمال ناباوری دکترها گفتند نیازی به جراحی نیست و از جراحی و عوارض آن مثل جراحی وپوکی استخوان شدید در امان ماندم . استفاده ار این طب را به سما هم توصیه می کنم .
Iran (Islamic Republic of)
نسیم مصری
۱۹:۲۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
من خودم گره تیرویید داشتم که دکتر گفت باید بصورت ضرب العجل جراحی شود ، نظر چندین دکتر فوق تخصص بود ولی به اصرار همسرم به همین اطبای طب اسلامی مراجعه و همان داروی جامع با مرزنجوش رو استفاده کردم و در کمال ناباوری بهد از یکماه مراجعه به پزشک ، به اتفاق نظر همسون گفتند کنترل شده و نیازی به جراحب نیست . از آن به بعد طب اسلامی را جایگزین کردیم و واقعا خوشحالیم چون طل اسلامی معجزه می کند . فقط به دلیل مقابله شدید نهادهای دولتی سامان دهی نمی سود که همه مردم بتوانند استفاده کنند . به شما هم توصیه می کنم اگر در اطرافیانتان یا خودتان هر گونه مشکل کوچک تا خدای نکرده بیماری صعب العلاج داشتید مراجعه کنید و یقین بدانید اصطلاح شفا بهتر است که شفا می گیرید .
آخرین اخبار