دستگیری عامل عکاسی مخفیانه از زنان

کارآگاهان پلیس فتا مازندران فردی را که با عکاسی مخفیانه از دختران در خیابان و انتشار آن در فضای‌مجازی از آنان هتک حیثیت کرده بود، دستگیر کردند.

سرهنگ حسن محمدنژاد رئیس پلیس فتا مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: کارآگاهان سایبری پلیس فتا مازندران فردی را که از دختران جوان در سطح شهر عکس می‌گرفت و با نسبت دادن مطالب دروغ، عکس افراد را در شبکه‌های‌اجتماعی منتشر می‌کرد،  دستگیر کردند.

وی افزود:تعدادی از بانوان با طرح شکایتی اعلام کردند فرد ناشناسی هنگام پیاده روی از آن ها عکس گرفت و پس از مدتی با نسبت دادن موارد غیر اخلاقی همان عکس ها را در فضای مجازی منتشر کرد. 

رئیس پلیس فتا مازندران با بیان اینکه کارشناسان پلیس فتا با هماهنگی قضایی، متهم را در یک قرار سوری هنگام ارتکاب جرم مشابه در خیابان دستگیر کردند، افزود: متهم در اظهارات خود اقرار کرد، دوستانم در خیابان‌ها به صورت پنهانی از دختران عکس گرفتند و من هم صرفاً برای سرگرمی اقدام به انتشار آن‌ها در کانال می‌کردم.

سرهنگ محمد نژاد گفت: طبق ماده ۱۶ قانون جرایم رایانه‌ای، مرتکبان این قبیل جرائم به عنوان یکی از مصادیق هتک‌حرمت به حبس از ۹۱ روز تا ۲ سال و جزای نقدی از ۵  تا ۴۰ میلیون ریال یا هر ۲ مجازات محکوم می‌شوند.

رئیس پلیس فتا مازندران افزود: متهم با تکمیل تحقیقات به دادسرای عمومی و انقلاب تحویل شد.

انتهای پیام/آ

عکاسی با بی آبروی دختران جوان در فضای‌مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.