خبر آمدن پیکر شهید خانلرخانی بعد از ۳۵ سال به مادرش + فیلم

پیکر تازه تفحص شده حجت الله خانلرخانی که در جبهه های جنوب به شهادت رسیده بود، هفته گذشته با حضور گسترده مردم و مسوولان شهرستان شاهرود با شکوه فراوان تشییع شد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیین تشییع این شهید والا مقام یک روز به یاد ماندنی دیگر را در شهر شاهرود رقم زد ، بسیاری از مردم شهید پرور این شهر با استقبال بسیار عظیمی که از شهید خانلرخانی کردند، عشق و ارادت خود را به شهدای دفاع مقدس و نظام اسلامی نشان دادند.
در این آیین ، شرکت کنندگان با سردادن شعارهای ' این گل پرپر از کجا آمده از سفر کربلا آمده ' و ' خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست ' پایبندی خود را به آرمان های انقلاب و امام نشان دادند.
شهید خانلرخانی 35 سال پیش در عملیات رمضان در محدوده پاسگاه زید به شهادت رسیده بود و پیکر پاکش بتازگی تفحص شده است.
از روز چهارشنبه که پیکر این شهید وارد شهر شاهرود شد، برنامه های مختلفی برگزار شد.
استقبال از پیکر شهیدو آیین وداع از مهم ترین برنامه ها بود .
این شهید گرامی ، هنگام شهادت 21 سال داشت و به صورت داوطلبانه حضور در جبهه ها را بر شرکت در کلاس درس ترجیح داد.
مردم شهید پرور شاهرود ، در نهضت اسلامی امام خمینی (ره) ، دفاع مقدس و دفاع از حرم بیش از یک هزارو 100 شهید تقدیم نظام اسلامی کرده اند .

انتهای پیام/
 

وقتی فرمانده سپاه شاهرود خبر آمدن پیکر شهیدحجت الله خانلرخانی بعد ۳۵ سال را به مادرش می‌دهد + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دوستدار
۱۲:۲۷ ۲۸ دی ۱۳۹۶
وقتی به مادر شهید جاوید الاثر می گویند که بیا به مسافرت برو می گوید نه منتظرم فرزندم(علی،مهدی،حسین،قاسم،و ...) بیاید. اگه بیاد ودر بسته باشه چه کنم . می ترسم بیاید و من خانه نباشم. این است داستان صبوری مادران وپدران شهدای جاوید الاثر. لحظه ی بدون یاد فرزند شهیدشان نمی توانند زندگی کنند. از اینجا دستتان سرداران تفحص را می بوسم که مادران چشم به راه را از انتظار دوری فرزند رها می نمایند.
آخرین اخبار