هاشمی رفسنجانی مطرح کرد؛

احتمال اجرای طرح ترافیک فعلی در سال 97/ طرح جدید را به شورا ندادند

رئیس شورای شهر تهران درباره طرح ترافیک 97 گفت: هنوز طرح مکتوبی به شورا ندادند و با این شرایط احتمال اجرای طرح فعلی در سال آینده وجود دارد.

اعتماد شهروندان به دستگاه‌های نظارتی ترک برداشته است/ کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد پایدار از اولویت‌های شهروندان تهرانیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران‌ در آغاز سی و نهمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با گرامیداشت سالگرد جان باختگان حادثه‌ پلاسکو اظهار کرد: گزارش ملی از حادثه‌ پلاسکو‌ از سوی کمیته رئیس جمهور تهیه و در صحن شورا هم خوانده شد.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: به نظر می‌آید بازماندگان حادثه‌ پلاسکو نسبت به قول‌هایی که داده شد‌ و تضمین‌ عدم‌ تکرار‌ حوادث‌ مشابه‌ و نوسازی ساختمان‌‌هایی مانند پلاسکو به اعتماد کافی نرسیده‌اند.

وی افزود: از سویی اعتماد شهروندان به دستگاه‌های نظارتی ترک برداشته است و امیدواریم این اعتماد به نهادها بازگردد.

هاشمی رفسنجانی در ادامه با اشاره به سالروز درگذشت مهندس بازرگان گفت: هر چند که اختلاف سلیقه‌هایی بین بازرگان و نیروهای خط امام(ره) بود، اما نباید خدمات او را نادیده‌ بگیریم‌ و بازرگان را در مقابل انقلاب فرض‌ کنیم.

وی گریزی هم به لایحه بودجه 97 زد و تأکید کرد: کاهش هزینه و افزایش درآمد پایدار‌ از اولویت‌های مورد نیاز مردم و جزء مطالبات تهرانی‌ها است که بودجه سالانه از مهم‌ترین‌ مصداق‌های آن است.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه بودجه شهرداری از حیث‌ منابع مصرف حساسیت بالایی دارد، اظهار کرد: در مواردی بودجه شهرداری از بودجه برخی وزارتخانه‌ها بیشتر است.

هاشمی رفسنجانی در پایان ابراز امیدواری کرد که شهروندان تهرانی پژواک صدای‌ رأی خود و اعتراضاتی‌ که اخیراً بیان کردند را در عملکرد شهرداری بشنوند.

آخرین اخبار از اجرای طرح ترافیک 97

محسن هاشمی رفسنجانی در حاشیه سی‌ونهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت طرح ترافیک جدید در سال 97 اظهار کرد: هنوز مصوبه شورای ترافیک در خصوص تصویب این طرح کتبا به شورا نرسیده است.

وی در پاسخ به این پرسش که باید تا 15 بهمن این مصوبه نهایی شود یاخیر، گفت: مساله‌ای مهم است و اگر تصویب نشود همان طرح قبلی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد پایدار از اولویت‌های شهروندان تهرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار