تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره بین المللی خوشنویسی آیات

مهلت ارسال اثر به این جشنواره بین المللی خوشنویسی آیات اول بهمن ماه امسال بود که این مهلت تا ۱۵ اسفندماه سال جاری تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره بین المللی خوشنویسی آیاتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ دبیر اجرایی جشنواره بین المللی خوشنویسی آیات گفت:بنا بر تصمیم جلسه ستاد برگزاری این جشنواره و با توجه به استقبال گسترده و تماس‌های مکررعلاقه‌مندان در داخل و خارج ارسال آثار در روز‌های پایانی تصمیم گرفته شد این جشنواره تا ۱۵ اسفندماه تمدید شود.

حجت الاسلام محمدتقی کاظمی نسب  افزود: مرحله اول داوری این دوره از جشنواره ۱۸ اسفندماه سال جاری خواهد بود.

وی با بیان اینکه جشنواره خوشنویسی در پنج رشته خطوط نستعلیق، ثلث عادی، نسخ ایرانی، شکسته نستعلیق و نسخ عربی برگزار می‌شود گفت: : هنرمندان و علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند اثار خود را به پایگاه اینترنتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضویبه آدرس khrz.farhang.gov.ir و یا به آدرس پست الکترونیکی (ایمیل) khrz۱@farhangmail.ir ارسال کنند.

معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی هدف از برگزاری این جشنواره را حمایت از تولید آثار خوشنویسی با مضامین قرآنی و نیز شناسایی و شناساندن مفاخر این هنر دانست و افزود: تلاش می‌کنیم تا این جشنواره را به صورت کاربردی برگزار کنیم و به همین دلیل بر تولید آثار قرآنی در قالب خوشنویسی تاکید داریم .

 
حجت الاسلام محمدتقی کاظمی نسب گفت: آثار تولیدشده در این جشنواره در نگارخانه‌های سطح شهر به نمایش گذاشته می شود.
 
انتهای پیام//ف.ج
 
 
برچسب ها: هنرمندان ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار