معرفی برگزیدگان جشنواره ملی نقاشی آیات

مسئول روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی نقاشی آیات و معرفی برگزیدگان این دوره خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ دیلم مسئول روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: این جشنواره در سه بخش نگاه نو و انتزاعی، فیگوراتیو و کلاسیک و بخش ویژه سوره واقعه برگزار که پس از قرائت بیانیه هیات داوران اسامی برگزیدگان اعلام شد.

وی افزود: در بخش نگاه نو و انتزاعی فرانک خائف از استان البرز از سوی هیات داوران با اهدای لوح و جایزه نقدی به مبلغ ده میلیون ریال مورد تشویق قرار گرفت.

دیلم اضافه کرد: همچنین در این بخش رتبه اول به همراه تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پنجاه میلیون ریال به سعید اسکندری از استان مرکزی، رتبه دوم به همراه تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ چهل میلیون ریال به زهره بابایی از استان خراسان شمالی و رتبه سوم مشترک به همراه تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پانزده میلیون ریال به فهیمه بای از استان گلستان و فریبا براتی کهریز سنگی از استان اصفهان، اهدا شد.

وی در ادامه گفت: در بخش فیگوراتیو و کلاسیک رتبه سوم مشترک به همراه تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پانزده میلیون ریال به رقیه مدرسی حجت آبادی و زهرا فربد از استان یزد، رتبه دوم به همراه تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ چهل میلیون ریال به علی بحرینی از استان خوزستان و رتبه اول به همراه تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پنجاه میلیون ریال به حامد شریفی از استان گلستان تقدیم شد.

دیلم افزود: در پایان از سوی هیات داوران آثار سمانه عرب ساغری و خدیجه علیمردانی از استان گلستان در بخش فیگوراتیو و کلاسیک سوره واقعه با اهدای لوح و جایزه نقدی به مبلغ ده میلیون ریال تقدیر به عمل آمد و اثر رویا فراهانی از استان مرکزی در بخش نگاه نو و انتزاعی سوره واقعه با اهدای تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سی میلیون ریال تجلیل شد.
این مراسم شامگاه سه شنبه ٣ بهمن ماه همزمان با سالروز ولادت ستاره پرفروغ کوثر، بانوی فصاحت و اعجاز حضرت زینب سلام الله در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

انتهای پیام/ق
 
 

برگزیدگان جشنواره ملی نقاشی آیات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.