اقدام عجیب زوج آلمانی پس از طلاق + فیلم

طبق قانون آلمان پس از طلاق، دارایی‌ها باید بین زوجین به طور مساوی تقسیم شود، همین موضوع مرد آلمانی را بر آن داشت تا بعد از جدایی از همسرش دست به اقدام جالبی بزند.

اقدام عجیب زوج آلمانی پس از طلاق + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ازدواج یک از مهمترین اتفاق‌ها و تصمیم گیری‌های زندگی هر شخصی است. افراد با هدف ساختن آینده‌ای روشن، برای یک عمر برنامه‌ریزی کرده و ازدواج می‌کنند. تصمیمی که به قول قدیمی‌ترها مانند هندوانه دربسته است و تا برش نخورد کسی نمی‌تواند درباره طعم آن قضاوت کند.

از این رو گاهی برخی از ازدواج‌ها به دلیل عدم شناخت کافی و اختلاف نظرهایی که بعدها در جریان زندگی جدی می‌شود، نمی‌توانند کنار یکدیگر دوام بیاورند و جدا می‌شوند. سالانه هزاران طلاق در جهان رخ می‌دهد که البته آمار بسیار تکان‌دهنده‌ای خواهد بود.

از آنجا که ازدواج و طلاق تاثیرات مستقیم بر پیشرفت و عملکرد یک کشور دارد، به این موضوع به طور ویژه پرداخته می‌شود و معمولا قوانین زیادی درباره راحتی و احقاق حق افراد وضع می‌شود.

کشور آلمان نیز از جمله کشورهایی است که در این باره با رویکرد حمایت از حقوق زنان، قوانین خاص خودش را دارد. یکی از قوانین رایج به دلیل آمار بالای طلاق در این کشور، تقسیم مساوی اموالی است که زوج با یاری یکدیگر در طول زندگی به دست آورده‌اند. این قانون برای آن است که مردان تمام اموال را بعد از طلاق از آن خود نکنند و از طرفی هم زنان پس از طلاق چیزی برای خود داشته باشند و حقوقشان تضییع نشود. 

و حالا مردی آلمانی در پی این قانون، پس از جدایی از همسرش دست به اقدام عجیبی زد. او تمام وسایل و اثاث منزل را از ریز و درشت از وسط نصف کرد و نیمی از آن را پس از طلاق به همسر سابقش داد. 

ویدئوی این اقدام عجیب در ادامه ارائه شده است. 

انتهای پیام/

 مرد آلمانی پس از طلاق، همه اثاث منزل را از وسط نصف کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
این خبر خیلی قدیمیه