قفل خراب درب منازل به دست آتش نشانان باز شد

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از نجات 6 شهروندان اهوازی محبوس شده در منزل مسکونی توسط آتش نشانان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مقصود حق شناس، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان داشت: طی 24 ساعت گذشته آتش نشانان موفق شدند در 3 عملیات امداد و نجات، 6 نفر از شهروندان را که به علت خرابی قفل درب در منزل مسکونی محبوس شده بودند نجات دهند.

وی تصریح کرد: ساعت 23:45 شامگاه گذشته خانمی با سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تماس گرفت و از محبوس شدن خود و فرزندانش به علت خرابی قفل درب اتاق در منزل مسکونیشان واقع در عین دو خبر داد.

حق شناس اذعان داشت: ماموران امداد و نجات سریعاً در محل حاضر شدند و با استفاده از ابزار تخصصی اقدام به گشودن درب منزل نموده و مادر و 2 فرزند 2 و4 ساله وی را نجات دادند و اولین عملیات با موفقیت انجام شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ادامه افزود: دومین عملیات امداد و نجات نیز ساعت 23:54 شب گذشته توسط تماس تلفنی والدین پسربچه ای 12 ساله به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اطلاع رسانی شد.

مقصود حق شناس اظهار کرد: ماموران آتش نشانی سریعاً خود را به محل حادثه واقع در کیانپارس رساندند و با ابزار تخصصی اقدام به گشودن درب منزل نمودند و پسر بچه 12 ساله را نجات دادند.

وی گفت: سومین عملیات امداد و نجات ساعت 2 و یک دقیقه بامداد توسط تماس تلفنی زوج جوان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی، که در منزل مسکونیشان واقع در کیان آباد محبوس شده بودند اطلاع رسانی شد و ماموران امداد و نجات سریعاً خود را به منزل آن ها رسانده و با استفاده از تجهیزات لازم اقدام به گشودن درب منزل نمودند و این زوج جوان را از پشت درب بسته نجات دادند.

حق شناس در پایان از شهروندان خواست در هنگام بروز حوادث با سامانه 125 تماس حاصل نمایند تا ماموران امداد و نجات نسبت به کمک رسانی به آن ها اقدام نمایند.

انتهای پیام/گ

نجات محبوسان در منازل توسط آتش نشانان

برچسب ها: امداد و نجات ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.