انقلاب اسلامی ایران بزرگترین انقلاب تاریخی و دینی است

امام جمعه زنجان در خطبه های نماز جمعه ، انقلاب اسلامی ایران را بزرگترین انقلاب تاریخی و دینی در جهان برشمرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، حجت الاسلام و المسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به این که 6 بهمن 1360 سالروز حماسه مردم هزار سنگر آمل است گفت : منافقین و کمونیست ها در توطئه ای تلاش کردند شهر آمل را تسخیر و اعلام استقلال کنند اما مردم آمل بلافاصله با اتحاد و همدلی این توطئه را در مدت 10 ساعت خنثی کردند و در این راه 40 نفر از مردم این شهر به شهادت رسیدند.
خطیب جمعه زنجان به 7 بهمن 57 در پی دستور بختیار به بستن فرودگاه مهرآباد و جلوگیری از ورود امام راحل (ره) به کشور اشاره کرد و افزود: علما در اعتراض به این رفتار رژیم پهلوی تا 12 بهمن تحصن کردند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان 12 بهمن یکی از روزهای بزرگ پرافتخار در آغاز شتاب انقلاب اسلامی ایران  با ورود معمار کبیر انقلاب به ایران و آغاز دهه فجر بود.
خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه بزرگترین انقلاب تاریخی و دینی در ایران اتفاق افتاد و مردم با رهبری امام راحل (ره) و با عنایت خداوند آن را به پیروزی رساندند گفت : همه اقشار مختلف مردم در سنین مختلف در به ثمر رساندن این انقلاب تلاش کردند و کسی نباید آن را به نام خود بزند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود : دشمن همواره با توطئه های مختلف از جمله ترورها و ایجاد اختلافات قومی و قبیله ای تلاش کرده اند انقلاب نتواند وارد 40 سالگی شود.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت : مشکلات وجود دارد اما نباید منکر خدمات بسیاری که صورت گرفته باشیم گفت : سیاه نمایی ممنوع است و هیچ کسی حق ندارد دست به سیاه نمایی در کشور بزند.
خطیب جمعه زنجان افزود : ایران سرمایه های انسانی بسیار ارزشمندی دارد و دشمن همواره در تلاش است این سرمایه ها را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی نا امید و بدبین کند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان خاطر نشان کرد: ایران 40 سال قبل در دست آمریکا بود چه غلطی کرد که حالا می خواهد در کشور نفوذ پیدا کند و وعده تحول می دهد.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در ادامه اظهار کرد : جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی باید در همه اماکن و با حضور مردم به شکل باشکوهی برگزار شود.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت : رزمایش بزرگ محمدرسول الله با حضور نیروهای دریایی ، زمینی ، هوایی و پدافند هوایی در دریای عمان نشان از اقتدار جمهوری اسلامی و پیام رسان صلح بود.
خطیب جمعه زنجان همچنین به فرارسیدن سالروز شهادت حضورت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و افزود : مدت کوتاه عمر با عظمت آن بزرگوار در راه دفاع از حریم امامت و ولایت ، روشنگری نسبت به مردم و آیندگان گذشت.


انتهای پیام /ک


خطبه های نماز جمعه 6 بهمن ماه زنجان

برچسب ها: نماز جمعه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.