خزاعی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دقیقه نود بودن به تبلیغات آثار سینمایی آسیب می‌زند

تهیه‌کننده سینما گفت: دقیقه نود بودن در کشور ما همیشه به کیفیت آثار سینمایی و تبلیغات کار آسیب می‌زند؛ چیزی که در کشورهای دیگر دیده نمی‌شود.

دقیقه نود بودن به تبلیغات آثار سینمایی آسیب می‌زندمحمد خزاعی تهیه‌کننده سینما، در خصوص انتخاب فیلم‌های اکران نوروزی قبل از برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: به نظرم اینکه مسئولان قبل از جشنواره، به انتخاب فیلم‌های نوروزی پرداختند، کار خوبی است. این روش می‌تواند از شتاب‌زدگی در اکران جلوگیری کند و در نتیجه فیلمسازان با آرامش بهتری می‌توانند به تبلیغ آثارشان بپردازند.

وی در ادامه افزود: این روش در تمامی کشورها اجرا می‌شود؛ اما در ایران هنوز به ثبات نرسیده و دقیقه نود بودن همیشه به کیفیت آثار و تبلیغات کار آسیب می‌زند.

انتهای پیام/

اظهار نظر تهیه کننده سینما درباره اکران نوروزی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار