استاندار اردبیل گفت: یکی از اهداف اصلی ما ایجاد ۲۰ هزار شغل سال آینده در اردبیل است که این امر به صورت عملی تحقق می‌‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل افزود: یکی از اولویت های اساسی مسئولان استان ایجاد 20 هزار فرصت شغلی سال آینده در استان اردبیل است که این امر با برنامه‌ریزی و توانمندی مدیران و نیز حمایت بخش خصوصی به صورت عملی تحقق می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه ناشی از بیکاری و نبود اشتغال است، افزود: با فراهم کردن زیرساخت های اشتغال در استان اردبیل این آسیب های اجتماعی نیز کاهش می‌یابد و تحول عظیمی در بخش اقتصادی و اشتغال منطقه حاصل می‌شود.

استاندار اردبیل یکی از بخشهای مهم استان اردبیل را بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: باید سازمان جهاد کشاورزی در اجرای طرح آبیاری نوین اقدامات اساسی انجام دهد و مطالعات طرح‌های خود را آماده کرده تا سال آینده اعتبارات خوبی به این طرح‌ها جذب شود.

بهنام‌جو حمایت از سرمایه‌گذاران و جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را مهمترین برنامه عنوان کرد و تصریح کرد: باید مدیران به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشد که هیچ موانعی در سر راه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان وجود نداشته باشد.

وی بیان کرد: در بخش ساماندهی جاده‌های استان اردبیل نیز اقدامات خوبی انجام شده است که انتظار می‌رود معاونت عمرانی و راه و شهرسازی برای اضافه شدن بزرگراه‌ها و ساماندهی جاده‌های اصلی و روستایی سال آینده اقدامات خوبی انجام دهد.

وی از جذب اعتبارات خوب برای راه‌آهن اردبیل خبر داد و گفت: این پروژه تا سه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد تا مطالبه اصلی مردم اردبیل تحقق یابد.

انتهای پیام/ح

فراهم کردن زیرساخت های اشتغال در استان اردبیل

 

برچسب ها: اشتغال ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.