افتتاح چند طرح شهری محلات تا پایان سال

شهردار محلات از بهره برداری از چند طرح شهری تا پایان امسال خبرداد.

استرابی شهردار شهر محلات در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با اشاره به طرح‌های نیمه تمام این شهر که طولانی شده و در سال ۹۶ باید به اتمام برسد از بهره برداری از چند طرح شهری تا پایان امسال خبردادو گفت: یکی از این طرح‌ها آسفالت فاز اول شهرک اصناف است که پیمانکار آن مشخص شده و حجمی برابر با ۱۰ هزار تن آسفالت جهت محور‌های این شهرک تهیه شده است.

استرابی با بیان اینکه در مورد طرح پیاده راه سازی حدفاصل میدان امام علی تا گلزار شهدا هم طرح و پیمانکار آنهم آماده است افزود: همچنین طرح سه پارک محله‌ای هم تهیه شده و در حال انتخاب پیمانکار هستیم.

وی اضافه کرد: زیرسازی مسکن مهر شهرمحلات را هم شروع کردیم ودر فاز همای سبز با ۱۳ بلوک هم پیمانکار انتخاب شده و زیرسازی آن شروع شده است.

یارمحمدی رئیس شورای اسلامی شهرمحلات گفت: پیگیری احداث پارک بانوان، خرید سینما قدس محلات که سالیان طولانی بسته بود وبحث احیا باغات محلات وهمچنین بحث طرح جامع شهر محلات که در حال آماده سازی است از دیگر اقدامات شهرداری است.

یارمحمدی با اشاره به اینکه یکی از معضلات و مشکلاتی که وجود داشت خیابان آیت ا... غفاری بود که مطمئنا در دوره شورای پنجم به سرانجام خواهد رسید افزود: سعی داریم درمجموعه شهرداری پاسخگوی نیاز‌های مردم بر اساس شرح وظایف باشیم و با صبر و حوصله به نتیجه برسیم.

انتهای پیام / ج


توضیحات شهردار ورئیس شورای شهر محلات در باره طرح‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.