۲۶ میلیارد ریال اعتبارمرحله اول توسعه اشتغال روستایی شهرستان محلات

مدیر کل اشتغال روستایی استان مرکزی از اختصاص ۲۶ میلیارد ریال اعتباربرای مرحله اول توسعه اشتغال روستایی شهرستان محلات خبرداد.

فایض پور مدیر کل اشتغال روستایی استان مرکزی در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال روستایی شهرستان محلات  در مصاحبه با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: سهم توسعه اشتغال روستایی در شهرستان محلات در مرحله اول ۲۶ میلیارد ریال است که تخصیص داده شده است.

فایض پورافزود: امیدواریم که با جلساتی که در سطح شهرستان محلات برگزار می‌شود این تخصیص بزودی جذب شود و در بحث مشاغل فراگیر و مشاغل خانگی هم تسهیلاتی وجود دارد که امیدواریم مردم بتوانند ازاین موضوع هم به خوبی استفاده کنند.

کردی سرپرست فرمانداری محلات هم گفت: علاوه بر ۲۶ میلیارد ریال اعتبار با کارمزد تک رقمی که برای اشتغال روستایی شهرستان محلات در نظر گرفته شده ۱۱۶ میلیارد ریال هم سهم اشتغال فراگیر این شهرستان است که چه در نقاط شهری و چه نقاط روستایی قابل استفاده است.

درجلسه کارگروه اشتغال روستایی شهرستان محلات در خصوص دستورالعمل و شیوه نامه اجرای توزیع اعتبارات روستایی و اعتبارات فراگیر و توجیه چگونگی فرایند اجرای طرح‌های معرفی شده از محل تفاهم نامه روستایی که بین بانک عامل و معاونت توسعه ریاست جمهوری و بنیاد علوی منعقد شده بحث و تبادل نظر شد.

جلسه کارگروه اشتغال روستایی شهرستان محلات با حضور سرپرست فرمانداری محلات، مدیر کل اشتغال روستایی استان مرکزی، مدیر عامل بانک عامل و جمعی از دهیاران و اعضاء شورا‌های روستایی و صاحبان طرح‌های اشتغال روستایی شهرستان محلات در سالن جلسات پژوهشکده گل و گیاه این شهر برگزار شد.

انتهای پیام / ج


جلسه کارگروه اشتغال روستایی شهرستان محلات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.