دستگیری مال خر و کشف اموال سرقتی در مانه و سملقان

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از دستگیری یک نفر مال خر و کشف مقادیر قابل توجی اموال سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سرهنگ علی حسین رختیانی فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و باغات سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری تعدادی از سارقان شدند، افزود: سارقان که اغلب معتاد به مواد مخدر بودند بعد از انجام سرقت، اموال سرقتی را به قصد تامین هزینه اعتیاد به افراد ناشناس می‌فروختند.

وی با بیان اینکه ماموران در ادامه تحقیقات و با اظهارات متهمان، موفق به شناسایی فردی با هویت معلوم که اقدام به خرید اموال سرقتی می‌نمود شدند، گفت: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه فرد مورد نظر را دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی انتقال دادند.

سرهنگ رختیانی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های انجام شده به بزه انتسابی خود اعتراف نمود، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی و در بازجویی از محل اختفای متهم 7 دستگاه کف‌کش، 5 دستگاه سنگ فرز، 2 دستگاه موتور آب و چندین دستگاه موتورجوش کشف و به مالباختگان تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان با اشاره به اینکه متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن رعایت موارد امنیتی و مجهز کردن اماکن خصوصی به تجهیزان ایمنی هر گونه موارد مشکوک را با پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ

برخورد پلیس با سارقان در مانه و سملقان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.