آقایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

ضرورت توجه کارگزاران زیارتی به ویزای زائران عتبات عالیات پس از دریافت/ صدور ویزای انفرادی برای زائرها

سرپرست دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات گفت: مدیران راهنمای گروه‌های اعزامی به عتبات عالیات، گذرنامه دریافتی زائران خود را با دقت بررسی‌ کنند که از سفر باز نمانند.

ضرورت توجه کارگزاران زیارتی به ویزای زائران عتبات عالیات پس از دریافتمرتضی آقایی، سرپرست دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات، در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: برای همه زائران عتبات عالیات که در قالب گروه‌های مختلف با مدیریت مدیران اعزامی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند، ویزای انفرادی صادر می‌شود.

وی تصریح کرد: طی روزهای اخیر در تعدادی از ویزاهای صادر شده برای زائران، موضوع عدم درج مهر سفارت آن‌ها را دچار مشکل کرده است و همچنین برخی از افراد نیز به دلیل مخدوش بودن ویزاها به مشکل برخورد کرده‌اند و از سفر به عتبات عالیات باز مانده‌اند.

سرپرست دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات، خاطرنشان کرد: مدیران راهنمای گروه‌های اعزامی در نظر داشته باشند که به هنگام دریافت گذرنامه‌های صادر شده نسبت به کنترل ویزای صادر شده نیز توجه کنند تا در هنگام اعزام زائران به مشکلات فوق برخورد نکنند.

آقایی یادآور شد: از جمله مواردی که مدیران راهنمای گروه‌های اعزامی زائران باید مدنظر داشته باشند مواردی چون مشخصات زائر، مهر سفارت (در صورت مخدوش و یا لاک گرفتی حتما باید دارای دو مهر یا بیشتر باشد) و همچنین تاریخ صدور ویزا را نیز باید با دقت بررسی کنند.

وی تاکید کرد: در صورت وجود هرگونه مغایرت در گذرنامه‌های زائران با مشخصات ذکر شده آن‌ها، مدیران راهنمای گروه‌های اعزامی باید برای برطرف کردن هر یک از نواقص موجود مشکلات خود را به شرکت مرکزی استان مربوطه خود اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار