تاج: میزبانی تیم‌های ایرانی از عربستانی‌ها در کشور ثالث سیاسی است

رئیس فدراسیون فوتبال درباره میزنانی تیم‌های ایرانی از نمایندگان عربستانی توضیحاتی بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مهدی تاج در مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال به مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد:ارزیابی ام از تیم ملی فوتسال مثبت است چراکه لیگ بسیار پویایی داریم که در آسیا و حتی دنیا بی نظیر است. حاصل این لیگ پویا تیم ملی قدرتمندی است که در جمع ۵ تیم برتر دنیا قرار دارد. می توانیم از جوانگرایی ایجاد شده در تیم ملی هم در این رقابت ها بهره ببریم.

تاج درمورد میزبانی تیم های ایرانی از عربستانی ها در کشور ثالث تصریح کرد: درباره اینکه چرا قطر توانست بازی ها را در زمین خودش برگزار کند و ما نتوانستیم باید بگویم فوتبال ما یک مجموعه بین‌المللی قوی دارد و اقدامات بسیار خوبی انجام شده است. AFC ۲ سال پیش به بهانه اقدام‌هایی که در تهران افتاد و سعودی ها آن را دست آویز قرار دادند حکم داد که بازی تیم های ایرانی و عربستانی در کشور ثالث برگزار شود. کمیته اجرایی و مسابقات هم به اشتباه یا درست این موضوع را تائید کرد.

تاج خاطر نشان کرد: اینکه قطر توانست و ما نتوانستیم ۲ دلیل دارد. جامع ترین نظر را فدراسیون فوتبال بیان می کند. اقدام های مثبتی را از طریق وثوق احمدی، براتی و صدیقی و ۲ وکیل سوئیسی در دادگاه CAS انجام داده ایم و در همین ۲ روز اخیر ۳ نامه به AFC و یک نامه به فیفا زدیم. کمیته اجرایی با درخواست عربستان و امارات برای برگزار نشدن بازی در زمین بی ثالث مخالفت کرد و ما هم تصور کردیم این موضوع مربوط به تمام کشورها است. موضوع کاملا سیاسی است و در حال حاضر بسیاری از کشورهایی که می خواستند از تیم های ایرانی میزبانی کنند مخالف این امر هستند. عمان برخلاف سال های پیش اجازه نمی دهد تیم های ایرانی در این کشور با عربستانی ها بازی کنند. در کل به AFC و فیفا نامه زدیم که خودتان‌را از این مهلکه که ته ندارد نجات دهید اما نبایست بیاییم و این موضوع را در رسانه ها مطرح کنیم. از AFC و فیفا درخواست کرده ایم به این موضوع رسیدگی کنند و در کمیته اجرایی مورد بررسی قرار گیرد.باید از طریق منطقی و اصولی این مصوبه را بازگردانیم.

او ادامه داد: فوتسال هم مانند فوتبال مسیر خوبی طی می‌کند. تمام‌تیم‌های ما با قدرت در جام جهانی شرکت می کنند. باید قهرمانی تیم فوتبال ساحلی در پرشین کاپ را هم تبریک بگویم. افتخار می کنیم در یک سال ۲ رویداد مهم فوتبال ساحلی برگزار کردیم.

رییس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: هرچند با بهترین امکانات هم‌نمی توان برای قهرمانی تضمین داد اما انتظاری جز قهرمانی از این تیم نداریم. از ناظم‌الشریعه برای جوان‌گرایی منطقی در تیم ملی فوتسال تشکر کنم و در آینده درباره استفاده جوانان در لیگ هم صحبت می کنم. هنوز هم از جوان‌گرایی پرویز دهداری در تیم ملی صحبت می شود. در تیم ملی فوتبال ساحلی هم بازیکنان ۲۰ و ۲۱ ساله حضور دارند. از تمام افرادی که برای فوتسال زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.تا ۳، ۴ ماه دیگر هم ساختمانی اداری، فنی مانند پک که برای تیم‌ملی فوتبال ساخته شده است برای فوتسال درست می کنیم.

وی تصریح کرد:امیدوارم کمتر از چهار پنج ماه دیگر دور هم جمع شویم و ساختمان فنی و اداری فوتسال که یک برکت برای این رشته است افتتاح کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات تاج درمورد مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
بازم عربستان توطئه کرد
آخرین اخبار