بر اساس سند اجرایی جایزه برگزار می‌شود؛

بسترسازی و تبادل ایده‌های علمی و فناورانه هدف از برگزاری رقابت علمی کنز

فراخوان ارسال فایل تصویری از دستاورد‌های علمی نخستین دوره «رقابت علمی کنز» ۱۳۹۶-۱۳۹۷ برگزار می‌شود اعلام شد.

به گزارش حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی‌ باشگاه خبرنگاران جوان؛ کنز رقابتی است میان دانش‌پژوهان، دانشجویان و اساتید که ایده‌های خود را در قالب یک ارائه تصویری حداکثر ۵ دقیقه‌ای مطرح می‌کنند. این رویداد برای یافتن بهترین راه‌حل‌های علمی به‌منظور حل مشکلات کشور‌های اسلامی با اهداف استفاده از ظرفیت‌های جامعه متخصصین، انباشتی از آثار برای بهره‌برداری آتی، ارتقاء سطح انگیزش و خلاقیت نخبگان جوان، بسترسازی جهت شناسایی و تبادل ایده‌های علمی و فناورانه، استمرار تعامل محققان از طریق فضای مجازی و ظرفیت‌سازی فرصت‌های مطالعاتی برگزار می‌شود.


فراخوان ارسال فایل تصویری از دستاوردهای علمی نخستین دوره «رقابت علمی کنز» ۱۳۹۶-۱۳۹۷ برگزار می‌شود اعلام شد. این رویداد به برگزیدگان هر حوزه فایل‌های تصویری موردپذیرش در زمینه‌های سلامت، انرژی، اقتصاد، آب و محیط‌زیست، فناوری اطلاعات و ارتباطات جایز نقدی ارزنده‌ای اعطا خواهد کرد.


سومین روز از هفته مراسم دومین دوره جایزه مصطفی (ص)، در سه دانشگاه صنعتی شریف، علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی با نشست‌های افتتاحیه رقابت کنز همراه بود. این مراسم با حضور اساتید، دانشجویان و برگزیدگان جایزه مصطفی (ص) ۲۰۱۷ در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و با ارائه پنل‌های علمی در دانشگاه¬های علوم‌پزشکی تهران و شهید بهشتی ادامه یافت. سلامت، انرژی، محیط‌زیست، فناوری اطلاعات و ارتباطات، اقتصاد و بانکداری اسلامی، از موضوعات مورد بحث در این نشست‌ها بود.


جایزه مصطفی (ص)، نشان عالی علم و فناوری جهان اسلام است که هر دو سال یک‌بار به دانشمندان و پژوهشگران برتر جهان اسلام اعطا می‌شود. جایزه مصطفی (ص) با شناسایی، معرفی و تقدیر شایسته از برترین‌های علم و فناوری در جهان اسلام، علم‌آموزی و پژوهش را در جوامع اسلامی ترویج و تشویق می‌کند.


بر اساس سند اجرایی جایزه پیامبر اعظم، سورنا ستاری (معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری) رییس شورای سیاست‌گذاری و مهدی صفاری نیا (رییس پارک فناوری پردیس معاونت علمی) دبیر شورای سیاست‌گذاری این جایزه است.

انتهای پیام/

اعلام فراخوان ارسال فایل دستاورد های علمی رقابت علمی کنز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار