عضو مجمع خیرین سلامت همدان؛

راه‌اندازی مجمع خیرین سلامت در شهرهای همدان

عضو مجمع خیرین سلامت همدان گفت: در برخی از شهرهای استان همدان مجمع خیرین سلامت راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی مجمع خیرین سلامت در شهرهای همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ قدیمی، عضو مجمع خیرین سلامت همدان از راه‌اندازی مجمع خیرین سلامت شهر قهاوند خبر داد و گفت:‌ غلامی به عنوان رئیس این مجمع پیشقدم شده‌‌ و ظرافتی مسوول آموزش و پرورش شهر لالجین نیز به دنبال راه‌اندازی مجمع خیرین سلامت در شهر لالجین است.

وی با اشاره به اینکه مسوولان آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ به دنبال راه‌اندازی مجمع خیرین سلامت در این شهرستان هستند، گفت: مسوولان آموزش و پرورش شهرستان فامنین نیز در این حوزه فعال شده‌اند.

عباس قدیمی با تاکید بر اینکه در بین مردم اعتماد خوبی نسبت به عملکرد مجمع خیرین سلامت همدان ایجاد شده است اظهار داشت: مردم کمک‌های خوبی را از طریق گروه‌های تلگرامی مجمع خیرین سلامت خوبی به بیماران نیازمند داشتند، بدون اینکه نام و نشانی از خود برجای بگذارند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه فرهنگیان در این زمینه کمک‌های خوبی می‌کنند بیان کرد: خانمی از کشور آلمان با همراهی خواهر فرهنگی خود کمک‌هایی را  به بیماران مجمع خیرین سلامت کرده و در حال حاضر می‌خواهد درمانگاهی در منطقه زلزله‌زده کرمانشاه احداث کند.

عضو مجمع خیرین سلامت همدان گفت: گروهی از بیماران سخت‌درمان زیر پوشش مجمع خیرین سلامت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه هستند که نیاز به کمک خیرین در حمایت از این بیماران داریم.

انتهای پیام/ ش

در شهرهای همدان مجمع خیرین سلامت  راه اندازی می شود

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار