با هدف حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار

پرداخت تسهیلات اشتغال زا به سرمایه گذاران، کارآفرینان روستایی و عشایری سیستان وبلوچستان

سرپرست معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت:تسهیلات اشتغال زا به سرمایه گذاران، کارآفرینان در مناطق روستایی و عشایری استان پرداخت می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان:قائنی  سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت:با هدف حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری و به استناد آیین نامه اجرایی قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی، تسهیلات اشتغال زا به سرمایه گذاران، کارآفرینان و متقاضیان بخش خصوصی و تعاونی از محل تلفیق منابع صندوق توسعه ملی با موسسات عامل پرداخت  می شود.

مسعود قائنی گفت: متقاضیان بر اساس چارچوب و ضوابط تعریف شده، باید طرح‌های خود را از طریق سامانه کارا http://kara.mcls.gov.ir به ثبت برسانند.

وی افزود:طرح‌ها باید در ذیل رسته‌های اولویت دار اعلام شده باشد که این رسته‌ها در قسمت مربوطه این سامانه در دسترس قرار دارد.

قائنی تصریح کرد: برای اعطای تسهیلات، طرح‌ها به ترتیب به تأیید دستگاه اجرایی ذیربط، کارگروه اشتغال (کمیته فنی) استان و موسسه عامل می‌رسند.

وی در رابطه به نرخ سود تسهیلات گفت: نرخ ۴ درصد برای مناطق روستایی و عشایری مرزی ونرخ ۶ درصد برای مناطق روستایی و عشایری غیر مرزی و نرخ ۱۰ درصد برای تأمین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی مستقر در نواحی صنعتی و شهر‌های زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ع

اعطای تسهیلات اشتغال زا به سرمایه گذاران، کارآفرینان روستایی

برچسب ها: صنعت ومعدن ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار