شهروندان در ایام مبارک دهه ی فجر مشاوره رایگان حقوقی دریافت می کنند

رییس ستاد دهه ی فجر دادگستری کل استان کرمان گفت:برنامه های دهه ی فجر دادگستری باحضور مقامات وکارکنان قضائی در گلزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام عباس اسدی رییس ستاد دهه ی فجر دادگستری کل استان کرمان در جلسه ستاد بزرگداشت دهه ی مبارک فجر که در محل دادگستری کرمان برگزار گردید،گفت: در راستای ترویج میراث فکری و معنوی امام راحل وگفتمان انقلابی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)و همچنین افزایش سطح بصیرت و بینش سیاسی انقلابی کارکنان برنامه های متنوعی از سوی دادگستری استان کرمان در ایام الله دهه ی فجر انقلاب در دادگستری اجرا خواهد شد.


وی تصریح کرد: به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مسؤولان قضایی واعضای شوراهای حل اختلاف قضائی ضمن بازدید از زندان¬ها و كانون¬های اصلاح و تربيت به بررسی مشکلات زندانیان و فراهم سازی زمینه اعطای مرخصی به زندانیان واجد شرایط در چارچوب ضوابط و مقررات خواهند پرداخت.


معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمان عنوان کرد: دادگستری به مناسبت دهه فجر با همکاری حقوق دانان بسیجی با ايجاد جايگاه‌های ويژه مشاوره قضايی به ارائه مشاوره‌های حقوقی و معاضدت‌های قضايی رايگان به مردم خواهد پرداخت.


حجت الاسلام اسدی از برگزاری جلسات سخنرانی،گردهمایی و نشست¬های مختلف تبیینی-تحلیلی با دعوت ازاساتید مجرب در دادگستری کرمان خبر داد و گفت: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های دهه ی فجر می باشد.


وی به آذین¬بندی ساختمان¬ها و فضاسازی محیطی دادگستری در ایام الله دهه ی فجر اشاره کرد وگفت: نواختن زنگ انقلاب در روز 12 بهمن، پخش سرودهای انقلابی،نشست رئیس کل با کارکنان اداری و قضایی،برگزاری مراسم جشن ویژه کارکنان و برگزاری مسابقات ورزشی وفرهنگی به مناسبت دهه فجر از جمله برنامه های دادگستری در این ایام می باشد.


این مقام قضائی به اجرای مسابقه¬"طرح گفتگو"اشاره کرد و گفت:در این مسابقه کارکنان به مدت 2 الی 3 دقیقه در محل نمازخانه در مورد انقلاب صحبت کرده و به افراد برتر جوایزی اهداء خواهد شود.


وی حضور در گلزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی و همچنین بازدید مدیران و مسئولان از آسایشگاه جانبازان، خانواده محترم شهداء و برگزاری مراسم تجلیل از کارمندان و خانواده¬های شاهد و ایثارگر از دیگر برنامه های این دهه خواهد بود.


وی در پایان بیان کرد:ان شاالله کلیه کارکنان دادگستری در همه ی حوزه های قضائی استان همانند سال های گذشته با حضور پررنگ خود در راهپیمایی باشکوه روز 22بهمن ،ضمن گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همراهی خود را با آرمان های امام خمینی رضوان الله علیه و شهدا اعلام و بیت خود را با حضرت امام خامنه ای تجدید خواهند کرد.


 جلسه ستاد دهه ی فجر دادگستری استان کرمان با حضور اعضای شورای معاونین،کانون بسیج حقوق دانان شهید بهشتی، بسیج ادارات و جمعی از فعالان فرهنگی دادگستری کرمان در محل سالن شهید بهشتی برگزار گردید.

انتهای پیام/ی

برنامه های دهه فجر در دادگستری کرمان

برچسب ها: دهه فجر ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار