اخوان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اجرای طرح اعتبار بخشی بیمارستان‌های آموزشی برای اولین بار در کشور

معاون اجرایی معاونت آموزشی گفت: اعتبار بخشی برای بیمارستان‌های آموزشی برای اولین بار در راستای ارتقای خدمات بهداشتی انجام شد.

اجرای طرح اعتبار بخشی بیمارستان‌های آموزشی برای اولین بار در کشورامیر احمد اخوان معاون اجرایی معاونت آموزشی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بیمارستان‌های آموزشی ودانشگاه‌های علوم پزشکی در مسیر تحول و نوآوری برای سال 97 برنامه جدی در راستای بازنگری امر آموزش و به خصوص نوآوری دارند و در این زمینه کارهای مقدماتی خوبی انجام شده است.

وی ادامه داد:‌ یکی از اقدامات مهم  ایجاد تحول و نوآوری در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور بوده تا استفاده بهینه از این مراکز آموزشی در راستای ارتقای سطح کیفی آموزش در بین رزیدنت‌های پزشکی انجام شود.

استقرار طرح آمایشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور

اخوان در خصوص طرح آمایشی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور عنوان کرد:‌ طرح آمایش منطقه‌ای دانشگاه علوم پزشکی کشور استقرار پیدا کرده است و آمایش مراکز آموزشی در 10 منطقه شکل گرفته است؛ در همین زمینه مسئولان کلان منطقه‌ای در طرح آمایش ابلاغ‌های خود را دریافت کردند و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده مشغول به انجام فعالیت‌های حوزه خود هستند.

وی تاکید کرد:‌ درشرایط فعلی 250 بیمارستان آموزشی فعالیت‌های خود را در راستای اجرای طرح منطقه‌ای انجام می‌دهند و اعتبار بخشی برای همه مراکز در سراسر کشور انجام شده است.

وی اظهار کرد: اجرای طرح اعتبار بخشی برای بیمارستان‌های آموزشی برای اولین بار انجام شده است که این کار در راستای ایجاد انگیزه و ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات بهداشتی درمانی  است.

وی یادآور شد: همه موسسات دانشگاهی و بیمارستان‌ها کار اعتبار بخشی‌شان به طور کامل انجام شده است و بیمارستان‌های آموزشی که وظایف جداگانه‌ای بر دوش‌ دارند که اقدامات موثری را در انجام نوآوری و تحول انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار