مشاور مقام معظم رهبری گفت: در مسیرحمایت از انتفاضه فلسطین نباید از هیاهو‌ها و جنجال‌ها هراس داشت و باید با قدرت و قوت این مسیر را ادامه داد.

در مسیرحمایت از انتفاضه فلسطین نباید از هیاهو‌ها و جنجال‌ها هراس داشت به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی اکبر ولایتی در کنفرانس دانشجویی حمایت از انتفاضه فلسطین در حرم مطهر رضوی افزود: حرکات دانشجویی در راستای حمایت از انتفاضه فلسطین را باید به فال نیک گرفت

 
وی گفت:  کشور‌هایی مانند سعودی امروز به صورت پنهانی با اسرائیل در ارتباط هستند و اگر امروز تدابیر مقام معظم رهبری نبود و همچنین مجاهدت‌های سردار سلیمانی شکل نمی‌گرفت باید شاهد این می‌بودیم که اسرائیلی‌ها در کنار مرز‌های ما هستند.

مشاور مقام معظم رهبری افزود:شعار‌هایی مانند نه غزه و نه لبنان را اگر در نظر بگیرید و واکاوی کنید شاهد هستید که این شعارها، فاقد درک لازم از جریانات سیاسی هستند؛ زیرا براساس منطق سیاسی تحولات صورت گرفته در کشور‌های همسایه دارای اهمیت است و نمی‌توان نسبت به آن بی اعتنا بود.

ولایتی در امور بین‌الملل با اشاره به اینکه این همسایه دوستی سابقه دیرینه‌ای در ادبیات ما نیز دارد گفت: برای مثال همواره بر این نکته تاکید شده که باید دارای تفکری بین‌المللی بود و در کنار آن حب وطن را نیز در سر داشت. فلسطین قطعاً قلب تپنده جهان اسلام و همچنین قبله اصلی مسلمانان است.

وی افزود: امروز جوانان موتور متحرک اصلی انقلاب اسلامی هستند و آن‌ها قطعاً در برابر چنین سر و صدا‌هایی واکنش نشان می‌دهند و ساکت نخواهند بود. امروز دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که از درون حریف جمهوری اسلامی ایران نمی‌شوند و باید از طریق عده‌ای مزدور مقاصد خود را پیش ببرند.

وی با اشاره به تحولات یمن هم گفت: عربستان سعودی باید در انتظار باشد که یمن تبدیل به ویتنامی دیگر برای این کشور شود و ما نیز اگر کمکی به یمن داریم صرفاً براساس وظیفه بشردوستانه است.

مشاور مقام معظم رهبری افزود: امروز نیز شاهد خواهید بود که آمریکایی‌ها همچنان که در عراق نیز موفق نبودند و نتوانستند این کشور را تجزیه کنند این تجربه را در سوریه نیز خواهند داشت و حضور ما در سوریه نیز با رضایت دولت آن‌ها است.

وی با تأکید بر اینکه فلسطین قلب جهان اسلام و قبله اول مسلمانان است گفت کمک ما برای مجاهدین فلسطین است که خود مردم فلسطین هم از آن استقبال کرده‌اند و حضور ما در سوریه نیز با رضایت دولت قانونی آن‌هاست.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

برگزاری کنفرانس دانشجویی حمایت از انتفاضه فلسطین در حرم مطهر رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.