شماره پیراهن دژاگه در ناتینگهام فارست مشخص شد+ عکس

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان به احتمال زیاد، شماره 21 باشگاه ناتینگهام فارست را بر تن می کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اشکان دژاگه، کاپیتان 31 ساله تیم ملی فوتبال کشورمان که پس از جدایی از ولفسبورگ، چندین ماه بدون تیم مانده بود، شب گذشته ( چهارشنبه ) در آخرین روز فصل نقل و انتقالات زمستانی به تیم دسته اولی ناتینگهام فارست پیوست و قرار است در سال منتهی به جام جهانی برای این تیم بازی کند.

اشکان که روز سه شنبه در آزمایش های پژشکی این تیم شرکت کرده بود، موفق شد مراحل پزشکی را با موفقیت پشت سر بگذارد و با انگلیسی ها قرارداد امضا کند.

البته به جزء دژاگه، تیم انگلیسی بازیکنان دیگری هم از پرتغال، رومانی، انگلیس و الجزایر جذب کرد و درصدد است تا حضوری پرقدرت در لیگ دسته اول فوتبال انگلیس داشته باشد. هدایت فارستی ها برعهده آیتور کارنکا اسپانیایی است و ما هم امیدوارهستیم تا دژاگه مانند گذشته درخشش زیادی در انگلیس داشته باشد.

شماره پیراهن دژاگه در ناتینگهام فارست مشخص شد+ عکس

هنوز باشگاه ناتینگهام فارست، شماره پیراهن بازیکنان جدید تیمش را به صورت قطعی اعلام نکرده است اما اشکان دژاگه که به شماره 21 علاقه زیادی دارد و در تیم ملی هم همین شماره را برتن می کند و از شانس او، 21 تن هیچ بازیکنی از تیم فارستی نیست، باید این شماره را بر تن کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران دانست.

البته دژاگه در دوران قبلی که در انگلیس و باشگاه فولام توپ می زند، شماره 24 را بر تن می کرد اما این شماره بر تن، دیوید وون، هافبک 24 ساله ولزی است و به احتمال زیاد، دژاگه شماره 21 را در سال منتهی به جام جهانی خواهد پوشید.

انتهای پیام/

دژاگه شماره 21 ناتینگهام فارست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار