آموزش و نظارت دو اصل مهم و انکارناپذیر نیروی انتظامی

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: آموزش و نظارت دو اصل مهم و انکارناپذیر و همچنین مبنای تمامی ماموریتهای نیروی انتظامی استان اردبیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار حسین عبدی، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل با اشاره به اینکه تغییر مثبت و مفید و دور شدن از افکار محدود باید منطق فرماندهان، مدیران و کارکنان با هدف دستیابی به پیشرفت و شکوفایی باشد،‌ افزود: در همین رابطه آموزش و نظارت دو اصل مهم و انکارناپذیر و همچنین مبنای تمامی ماموریتهای نیروی انتظامی استان اردبیل که در این زمینه سعی داریم تا با  بهره‌گیری از علم و دانش روز دنیا و همچنین بهره‌مندی از تجهیزات نوین، تحول آفرین و بسترساز تعالی و بالندگی سازمان مردمی نیروی انتظامی باشیم که در این زمینه همراهی و همکاری مردم برای ما دلگرمی است.

وی گفت: ارائه فکر و ایده نو ضامن اثربخشی اقدامات انجام شده در سطح شهر در رابطه با کنترل جرایم می‌باشد که در این زمینه نیروی انتظامی اردبیل از پیشگیری اجتماعی برای مهار این جرایم استفاده می‌کند.

عبدی  اظهار داشت: باتوجه به حساسیت بالای تامین امنیت و آسایش عمومی نیاز است تا به منظور جلوگیری از وقوع هرگونه بزه و جرم احتمالی در سطح جامعه سریعا اقدام شود که در همین راستا پیشگیری اجتماعی اولویت مهم نیروهای انتظامی استان در کنترل و مهار جرایم و بزه‌های احتمالی است که در همین رابطه حضور گسترده مردمی لازم است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: ارائه خدمات شایسته به مردم و نظام اسلامی یکی از اصلی‌ترین و محوری‌ترین آرمان مقدس نیروهای تلاشگر انتظامی در سطح جامعه است که خوشبختانه نیروهای انتظامی در این زمینه با خدمت صادقانه و تلاش جهادی توانسته‌اند رضایت عمومیت را نسبت به عملکرد خود جلب و امنیت و آرامش را در نقاط مختلف کشور برقرار سازند.

عبدی با تاکید بر وجود برخی سایه‌های دشمن بر روی امنیت و اقتدار ملت ایران گفت: امروزه دشمنان بسیاری با پیاده‌سازی برخی نقشه‌های شوم خود در فکر اغتشاش در امنیت داخل کشور هستند که یکی از نمونه‌های بارز این اقدامات اخیرا در سطح کشور مشاهده شد که خوشبختانه با درایت مقام معظم رهبری و حضور جمعی مردم در صحنه بمانند همیشه این نقشه دشمن نیز خنثی شد.

وی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: در مناسبت هایی این چنین تامین امنیت سطح شهر و مردم یکی از ضروریات می‌باشد که خوشبختانه تا به اکنون مردم نیز با تعامل بسیار خوب خود یاری‌گر نیروهای انتظامی بودند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفته و بر ضرورت اجرای بهینه ماموریت‌های سازمانی و ارتقای سطح خدمات‌رسانی و ارائه خدمات شایسته به مردم را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/ح

پیشگیری اجتماعی اولویت مهم نیروهای انتظامی در مهار جرائم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.