در مراسم افتتاح همزمان پروژه های شهرستان سمنان 13 طرح عمرانی برق رسانی این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در مراسم افتتاح همزمان پروژه های شهرستان سمنان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار، نماینده مردم شهرستان های سمنان، سرخه و مهدیشهر، فرماندار و جمعی از مسئولان استان همراه بود ، 13 طرح عمرانی برق رسانی شهرستان سمنان افتتاح شد.

پنج طرح بهسازی و توسعه شبکه های فشار متوسط و فشار ضعیف با مبلغ 16 میلیارد و 600 میلیون ریال و دو طرح روشنایی معابر با اعتبار سه میلیارد و 430 میلیون ریال، از جمله طرح های افتتاحی به شمار می رود.

سه طرح برای احداث و بهینه سازی 23 ایستگاه هوایی توزیع برق با هزینه پنج میلیارد و 400 میلیون ریال و یک طرح در قالب بهسازی یک هزار و 200 دستگاه انشعابات آمپری با مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون ریال به بهره برداری رسیدند.

یک طرح اصلاح تجهیزات و تاسیسات توزیع برق با اعتبار 400 میلیون ریال و یک طرح نصب ایستگاه روزمینی کیوسکی در خیابان آستانه به قدرت 400 کیلوولت آمپر با مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال به عنوان طرح هائی هستند که افتتاح شدند.

گفتنی است ، مبلغ 28 میلیارد و 330 میلیون ریال اعتبار برای این 13 طرح عمرانی برق رسانی در شهرستان سمنان سرمایه گذاری شده است.

انتهای پیام / ه

بهینه سازی 23 ایستگاه هوایی توزیع برق در شهرستان سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.