صالحی امیری: ایران مهد قهرمانان است/ بازی های آسیایی نقطه اوج قهرمانی ما است

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: فعالیت خوبی در وزارت ورزش، کمیته ملی آغاز شده که برای بازی‌های آسیایی 2018 که نقطه اوج ورزش قهرمانی ما است آماده شویم.

به گزارش  خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی دو و میدانی داخل سالن آسیا بیان کرد: از کیهانی، رئیس فدراسیون دو و میدانی و تمامی همکاران او تقدیر و تشکر می کنم که زحمات زیادی برای برگزاری این مسابقات کشیدند و مقدماتی زیادی را پشت سر گذاشتند تا توانستند میزبانی را کسب کنند. خوشبختانه کشورهای زیادی در این رقابت ها حضور یافتند و 320 ورزشکار هم مسابقه می دهند و نشاط خوبی در این مسابقات وجود دارد.

او افزود: نکته ای که وجود دارد، این است که فکر می کنم این مسابقات می تواند مقدمه خوبی برای ورود ما به بازی های آسیایی جاکارتا باشد و در کل جنب و جوش خوبی در وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون ها آغاز شده که برای بازی‌های آسیایی 2018 که نقطه اوج ورزش قهرمانی ما است آماده شویم.

صالحی امیری ادامه داد: از تمام همکاران در وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون ها که در این رویداد بزرگ نقش دارند، تشکر کنم. چیزی که برای ما مهم است و باید اعلام کنیم، آن است که ایران مهد قهرمانان است.

رئیس کمیته ملی المپیک درباره بودجه و اینکه خیلی‌ها امیدوارند با حضورشان جان دوباره‌ای به این کمیته دمیده شود ، گفت: همه به امید زنده هستیم و به صورت طبیعی همه توان و تلاشم را در کنار سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان انجام می دهم تا تحولی در ورزش کشور و حوزه قهرمانی رقم بخورد. آنچه را که شروع کرده ایم، شروع با امید است و در آینده نزدیک گزارش دقیقی از برنامه ها خواهم داد و در نخستین اقدام، سجادی را به عنوان سرپرست کاروان انتخاب کردیم که به امید خدا کار با جدیت آغاز شده و او در یک نشست خبری و مصاحبه، برنامه های خود را شرح خواهد داد.

انتهای پیام/

اظهارات صالحی امیری درباره رقابت های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار