رئیس پلیس راه جنوب فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: رزمایش ترافیکی در ۳ هزار کیلومتر از راه‌های جنوب استان کرمان اجراشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ دادمولا آبکار رئیس پلیس راه جنوب فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: همزمان با برگزاری طرح عملیات مشترک پاکسازی مناطق جنوب و شرق استان کرمان رزمایش ترافیکی پلیس راه در جاده‌های جنوب استان نیز اجراشد.


وی افزود: در این رزمایش، پلیس راه جنوب فرماندهی انتظامی استان کرمان، اقدامات خود را به صورت ویژه و با استفاده از تمام امکانات موجود در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیک و پیشگیری از حوادث جاده‌ای به منصه ظهور گذاشته است.


رئیس پلیس راه جنوب استان بیان کرد: این پلیس اقدامات خود را در ۳ هزار کیلومتر از راه‌های ۷ شهرستان جنوبی جیرفت، کهنوج، عنبرآباد، رودبار، منوجان، فاریاب و قلعه گنج به مرحله اجرا گذاشته است.


وی تصریح کرد: با توجه به اینکه سرعت غیر مجاز، بیشترین علت حوادث رانندگی در محور‌های مواصلاتی جنوب استان است، در نظر است در این رزمایش با رانندگانی که مرتکب این جرم می‌شوند، برابر قانون با آنان رفتار شود.


وی اظهار داشت: در این رزمایش علاوه بر حضور گسترده تیم‌های گشت خودرویی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی، کلاس‌های آموزشی ارتقاء فرهنگ ترافیک، کنترل عبور و مرور و پوشش ترافیکی محور‌های روستایی و قانونمند کردن موتورسیکلت سواران نیز از اهم اقدامات این رزمایش است.


سرهنگ آبکار گفت: با توجه به فصل برداشت محصول از زمین‌های کشاورزی و باغات مرکبات در شهرستان‌های جنوبی استان و تردد بیش از حد وسایل نقلیه سنگین و همچنین خوش آب و هوا بودن جغرافیای جنوب استان و افزایش تعداد سفر‌ها به این مناطق توصیه می‌شود به منظور پیشگیری از حوادث جاده ای، رانندگان محترم وسایل نقلیه با سرعت مطمئنه و رعایت قوانین و مقررات رانندگی در این محور‌ها تردد کنند.
انتهای پیام/ی

سرعت مطمئنه برای پیشگیری از تصادفات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.