در نشستی با حضور استاندار و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شواری اسلامی طرح های عمرانی این شهرستان بررسی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ استاندار در این نشست گفت: فرسایشی شدن طرح‌ها و تاخیر در کار مردم، با انتظارات مردم سازگار نیست و ادارات ونهاد‌ها باید با تعامل بین دستگاهی مشکلات طرح‌ها را برطرف کنند.

احمدی با بیان اینکه اعتبارات خوبی به طرح‌های عمرانی گچساران اختصاص یافته افزود: در این شهرستان بستر کافی برای تکمیل طرح‌ها وجود دارد و پیشرفت آن باید متناسب با پیگیری‌ها باشد، اما احساس می‌شود سرعت آنچنان که باید مناسب نیست.

وی ادامه داد: در جلسه قبل بررسی طرح‌های عمرانی گچساران، طرح‌های کشاورزی، صنعتی و حوزه راه بررسی شد و واقعیت این است که در برخی طرح‌ها پیشرفت‌هایی وجود دارد و در مواردی روند کار کند است.

احمدی گفت: تا کیلومتر25، طرح 4 خطه شدن محور گچساران به بهبهان تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

استاندارخواستار تسریع در تکمیل طرح‌های راهسازی محور دوگنبدان باباکلان به بی بی حکیمه(س) و گچساران به دیلم و طرح‌های آبرسانی کشاورزی به دشت ماهور باشت، دشت لیشتر و دشت امام زادهبررسی طرح های عمرانی گچساران با حضور استاندار و تاجگردون جعفر (ع) شد.

انتهای پیام/د

بررسی طرح های عمرانی گچساران

برچسب ها: استانداری ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۳۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
با اتمام وبهره برداری از جاده پاتاوه دهدشت به هدف کوتاه شدن مسیر اجرای چند کیلومتر جاده از پل خیرآباد به سمت جاده سردشت زیدون در حاشیه رودخانه بسیار ضروری می باشد
Iran (Islamic Republic of)
محمد رحیم از دهدشت
۱۴:۰۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
سالهاست احداث جاده کنار گذر رودخانه خیرآباد در طول جاده دهدشت تا سردشت زیدون به هدف کوتاه شدن مسیر دیلم سردشت ضروری است انتظار می رفت این چند کیلومتر امسال اجرایی میشد.
Iran (Islamic Republic of)
محمدیان
۱۵:۵۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
لازم است درارتباط با جاده ملی شمال جنوب پاتاوه دهدشت . به هدف کوتاه شدن مسیر و تسهیل عبور نسبت به احداث حدود ده کیلومتر جاده از سه از تقاطع جاده گچساران بهبهان و دهدشت در حوالی پل خیرآباد جاده در حاشیه رودخانه به سمت جنوب ادامه و به جاده سردشت بهبهان متصل شود.تا دیگر نیازی به عبور ازشهر بهبهان نباشد.