به مناسبت ایام دهه فجر:

دیدار مسئولین شهرستان با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه بافق

صبح امروز، به مناسبت ایام الله دهه فجر فرماندار، شهردار، روسای شورای شهر و شهرستان، جمعی از مسئولان و روسای ادارات به دیدار آیت الله سلیمانی، امام جمعه بافق رفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ فرماندار بافق ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا درباره پروژه‌های آماده بهره برداری در ایام ا… دهه فجر گفت: مجموعا ۶۳ پروژه قابل بهره برداری هست که ۵۰ پروژه توسط دستگاه دولتی و ۱۳ پروژه توسط بخش خصوصی به سرانجام رسیده است.

زاده رحمانی افزود: از این پروژه‌ها ۴ پروژه داخل حوزه شهر توسط شهردار و اعضای شورای شهر انجام شده است و ۵۹ پروژه خارج از حوزه شهر می‌باشد.

امام جمعه بافق با گرامی داشت ایام الله دهه فجر گفت: قبل از پیروزی انقلاب شوروی و آمریکا به عنوان ابرقدرت در کشور‌ها تاخت و تاز می کردند تعدادی از کشور‌ها مستعمره آمریکا و تعدادی مستعمره شوروی بودند لکن زمانی که انقلاب ایران رخ داد نشان داد که ایران در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد و استقلال خود را حفظ می‌کند.

آیت الله سلیمانی اظهار داشت: در طول این ۴۰ سالی که از عمر انقلاب گذاشته است مشکلات زیادی را برای کشور ما ایجاد کردند. تحریم‌ها، برجام و … نشات گرفته از دشمنی امریکا با ما می‌باشد، اما ایران هیچ وابستگی به آن‌ها ندارد.

امام جمعه بافق در ادامه سخنان خود افزود: تنها مسئله‌ای که الان مهم است وحدت و یگانگیست که می تواند همه نابسامانی‌ها را سامان بدهد. همه افراد با هر دیدگاه اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و … باید در کنار هم باشند.

وی در پایان گفت: خوشبختانه در شهر ما وحدت و انسجام وجود دارد و حرکات خوبی در شهر انجام شده و قابل تقدیر است.

انتها پیام/ص

برچسب ها: امام جمعه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار