جوانان سرمایه اصلی انقلاب اسلامی هستند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه این انقلاب و آب و خاک بر پای خون شهدا بنا شده است گفت: سرمایه اصلی انقلاب اسلامی همین قشر جوان است.

جوانان سرمایه اصلی انقلاب اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهدی ظفری،مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در سالگرد شهادت شهیدان «سیاوشی» در نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و دهه مبارک فجر اظهار داشت: شهیدان «سیاوشی» و همه شهدا برای بزرگ شدن راه تواضع را پیش گرفته‌اند و این شهیدان والامقام این ویژگی‌های مثبت را داشته‌اند.

وی افزود: ما افتخار می‌کنیم که فرزند این آب و خاک هستیم چراکه این انقلاب و آب و خاک بر پای خون شهدا بنا شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان عنوان کرد: چهار دهه از انقلاب در حال گذر است و اگر از ما بپرسند که این چهار دهه چگونه گذشته است؟ می گوییم قطعا دچار مشکلات زیادی از سوی دشمنان شده‌ایم که از همه این مشکلات به یاری خداوند عبور کرده‌ایم و خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه جوانان امروز بسیار پاک و خوب هستند، ابراز داشت: سرمایه اصلی انقلاب اسلامی همین قشر جوان است.

سردار ظفری یادآور شد: امروز دو نگاه نسبت به انقلاب وجود دارد که یک نگاه این است که می‌گوید این انقلاب همانند قبل انقلاب است و پایانی دارد که این نگاه کاملا خطا و اشتباه است.

وی تصریح کرد: یک نگاه نیز همان نگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی مقدمه انقلاب حضرت مهدی(عج) است و ما هم اکنون در مقدمات ظهور امام عصر(عج) هستیم.

انتهای پیام/خ

سرمایه اصلی انقلاب اسلامی جوانان هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۲۴ ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
زنده باد ایران وایرانی .