نصیرزاده:

پور علی فرد به علت بازنشستگی نمی توانست در انتخابات شرکت کند

نامزد انتخابات فدراسیون بدنسازی گفت:با توجه به اینکه پور علی فرد بازنشسته بود نمی توانست در این انتخابات شرکت کند.

پور علی فرد به علت بازنشستگی نمی توانست در انتخابات شرکت کندبه گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عبدالمهدی نصیرزاده در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون پروش اندام اظهار کرد: اعتراض خودم را اعلام کرده‌ام و طبق اساسنامه انتخابات نامزدها 10 روز فرصت دارند که تبلیغات خود را انجام دهند، اما 30 ساعت قبل از مجمع به من اطلاع دادند که می‌توانید در انتخابات شرکت کنید و به سایر نامزدها هم 2 روز پیش از برگزاری مجمع انتخابات مهلت دادند. حالا چطور می‌توانید 2 روز قبل از مجمع تبلیغ کنید. ما سه نامزد به این اتفاق اعتراض کردیم و همان موقع به وزیر ورزش نامه نوشتیم و امیدواریم سلطانی فر به این قضیه ورود کند و پیگیری کند.

او در مورد اینکه آیا امیدوارید اتفاقی بیفتد یا خیر، گفت: اتفاقی خواهد افتاد و مجمع تیراندازی و رقابت بین هاشمی و دادگر را به یاد بیاورید. من قطعا به دیوان عدالت اداری شکایت می کنم. احساس می‌کنم که یک بی عدالتی در این مجمع صورت گرفته است. مسئله دیگر اینکه با توجه به اینکه پور علی فرد بازنشسته بود نمی توانست در این انتخابات شرکت کند. در زمان گودرزی  کسی که سرپرست بود، اجازه حق حضور در انتخابات را نداشت. طبیعی است کسی که خودش روسای هیئت را منصوب کرده، نمی تواند انتظار داشته باشد اعضا به شخصی دیگر رای بدهند. اکثر کسانی که به من رای دادند،بیشترشان ورزشکاران و سایر اعضای مجمع بودند و روسای هیئت‌ها نبودند. سه نفر از روسای هیئت‌های استانی که امروز در مجمع نبودند، قرار بود به من رای بدهند که متاسفانه در 2 هفته مانده به انتخابات عزل شدند. از سوی دیگر 2 تن از رئیس هیئت‌ها هنوز ابلاغ حکم دست‌شان نیست. از همه کسانی که به من رای دادند تشکر می‌کنم، اما احساس می‌کنم بی عدالتی زیادی صورت گرفته است.باز هم تاکید می کنم که قصد دارم از حق قانونی خودم دفاع کنم.

او در مورد ابلاغ حکم مشاور به پورعلی فرد و برداشتن حکم توسط وزارت ورزش گفت: غیر از این مسئله، رئیس فدراسیون حق ندارد در انتخابات شرکت کند و نمی‌دانیم طبق کدام اساسنامه این اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/

اظهارات نصیرزاده درباره حاشیه های مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار