عسگراولادی در اختتامیه کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی:

آی کپ نیاز به دبیرخانه‌ای در خاورمیانه دارد/ حزب موتلفه باید نگاه فرامرزی داشته باشد

عضو حزب موتلفه اسلامی خواستار تشکیل دبیرخانه‌ای در خاورمیانه برای آی کپ شد.

آی کپ نیاز به دبیرخانه‌ای در خاورمیانه دارد/ حزب موتلفه باید نگاه فرامرزی داشته باشدبه گزارش  خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسدالله عسگراولادی در دومین روز بیست و نهمین کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی در سالن اجلاس سران اظهار کرد: آسیا بیدار شده و این بیداری هم شامل حال ما شده است.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب این بیداری را حس می کنیم، گفت: مقداری ناامیدی از طرف کارآفرینان می بینم که امید است این ناامیدی آنان هم برطرف شود.

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در ادامه پیشنهاد کرد تا در آی کپ کمیته هایی تشکیل شوند، افزود: اگر این کمیته ها فعال شوند حتما برای کشورهای عضو مفید است.

عسگراولادی تاکید کرد: آی کپ باید در خاورمیانه دبیرخانه ای داشته باشد و در تهران مستقر شود تا بتوانیم منطقه را زیر پوشش قرار دهیم و گزارش های ماهانه به دبیرکل داده شود.

عضو حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه لازم است اجلاس احزاب اسیایی هر 6 ماه یک بار نشست داشته باشند، اضافه کرد: حزب موتلفه اسلامی که تشکیلات متفکر دینی و با سابقه 50 ساله است باید از این حالت در بیاید و فرامرزی نگاه کند و نشان بدهد که در این 50 سال چه کرده است.

وی تاکید کرد: با تمدن شش هزار ساله، جهان به تمدن ما مديون و از تمدن ايران مبهوت است در دوره ای امپراطوری راه ابريشم در اختيار تعداد محدودی بود اما امروز در دست ٦٠كشور است.

عسگراولادی با اشاره به اینکه خوشبختانه كشور ما بعد از انقلاب با حضور جوانان در بخش های مختلف موفق بوده است، ادامه داد: در آی كپ بايد كميته های صنعت و خدمات شکل بگيرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار