برداشت میلیونی از حساب متصدی طلافروشی در ساری

فردی که اقدام به برداشت ۵۰ میلیون ریال از حساب متصدی یک طلافروشی در ساری کرده بود، دستگیر شد.

سرهنگ حسن محمد نژاد رئیس پلیس فتای مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی مراجعه متصدی یک واحد طلافروشی در ساری به پلیس فتا مبنی بر برداشت ۵۰ میلیون ریال از حساب بانکی وی توسط فردی ناشناس، موضوع در دستور کارآگاهان این پلیس، قرار گرفت.

وی افزود: ماموران این پلیس با بررسی‌ های انجام شده و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شدند.

سرهنگ محمدنژاد گفت: ماموران پس از هماهنگی‌ های قضائی در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به برداشت وجه از حساب شاکی اعتراف کرد و اظهار داشت، پس از خرید طلاجات از شاکی برای واریز وجه و بهای طلاجات خریداری شده به حساب وی به بهانه خرابی کارت بانکی وی را به پای دستگاه خود پرداز کشانده و با اقدامات حیله گرانه موفق به دریافت اطلاعات بانکی وی شده است.

رئیس پلیس فتای مازندران گفت: متهم که وجه برداشت شده را صرف خرید شارژ تلفن همراه در دفعاتی متعدد کرده بود، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ محمدنژاد از شهروندان خواست: هیچگاه کارت اعتباری و اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند، رمز عبور کارت‌های عابر بانک خود را به صورت دوره‌ ای تغییر داده و سامانه پیامکی حساب خود را فعال کنند تا از سوء استفاده و سرقت از حساب‌ های بانکی آنان جلوگیری شود.

انتهای پیام/ م

دستگیری کلاهبردار میلیونی در ساری

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار