هفته پایانی لیگ برتر هندبال بانوان؛

دوئل مدعیان در تهران/ شانس بیشتر تاسیساتی‌ها برای قهرمانی

سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشورمان ۲۰ بهمن با برگزاری ۳ دیدار به پایان می‌رسد.

دوئل قهرمانی در تهران / شانس بیشتر  تاسیساتی ها برای قهرمانیبه گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان جمعه 20 بهمن با برگزاری 3 دیدار به پایان می رسد تا تکلیف تیم قهرمان این دوره از این رقابت ها هم مشخص شود. تیم های تاسیسات دریایی تهران و نفت و گاز گچساران قرار است در هفته پایانی لیگ امسال یکی از مهم ترین دیدار های امسال را برای کسب عنوان قهرمانی برگزار کنند. تاسیساتی ها که سال گذشته هم یکی از مدعیان لیگ برتر هندبال بانوان بودند امسال هم نتایج خوبی کسب کرده اند و می توانند در بازی پایانی خود و در مقابل نفت و گاز گچساران با کسب یک برد و یا تساوی قهرمان این دوره از این رقابت ها شوند.

تیم هندبال نفت و گاز گچساران هم شانس آن را دارد تا تنها با شکست تاسیسات دریایی در تهران قهرمان این دوره از رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان کشور لقب بگیرد. قهرمان و نایب قهرمان این دوره از رقابت های لیگ برتر هندبال کشورمان جواز حضور در رقابت های قهرمانی هندبال آسیا را کسب می کنند و تیم قهرمان هم می تواند در دوره بعدی رقابت های غرب آسیا را کسب می کند.

تیم شهید چمران لارستان قهرمان دوره گذشته رقابت های لیگ برتر هندبال کشورمان امسال دیگر شانس آن را ندارد تا به عنوان قهرمانی برسد. آن ها که قرار است چندی دیگر به عنوان نماینده کشورمان راهی رقابت های قهرمانی هندبال بانوان غرب آسیا شوند در هفته آخر و در خانه به مصاف هیات هندبال اصفهان می روند. تیم های بهمن بهبهان و هیات هندبال کردستان هم آخرین دیدار های این هفته را برگزار می کنند. تیم شهرداری شاهین شهر هم در هفته پایانی با قرعه استراحت رو به روست.

تا پایان هفته سیزدهم لیگ برتر بانوان تیم تاسیسات دریایی با 20 امتیاز صدرنشین است و تیم های نفت و گاز گچساران با 19 امتیاز و شهید چمران لارستان با 17 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.

برنامه کامل دیدارهای هفته چهاردهم به شرح زیر است :

تاسیسات دریایی تهران – نفت و گاز گچساران
شهید چمران لارستان – هیات هندبال اصفهان
بهمن بهبهان – هیات هندبال کردستان

 انتهای پیام /

برنامه هفته پایانی لیگ برتر هندبال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار