توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

امروز، انتشار اسامی قبول شدگان کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور/ بیش از 14 هزار داوطلب قبول شده‌اند

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: اسامی قبول شدگان دانشگاه پیام نور امروز از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

امروز، انتشار اسامی قبول شدگان کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور/ 14 هزار داوطلب قبول شده اندحسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده فهرست اسامی قبول شدگان دانشگاه فراگیر پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد امروز بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

 وی ادامه داد: در این دوره 14 هزار و 181 نفر در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور قبول شده‌اند که از این تعداد 6 هزار و 464 نفر زن و 7هزار و 717 نفر مرد هستند.

 توکلی تاکید کرد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور با ثبت نام 56 هزار و 304 نفر در روز هشتم دی ماه 96 در 93 حوزه امتحان و 80 شهرستان مختلف به طور همزمان برگزار شده است که تعداد 40 هزار و 17 داوطلب در جلسه آزمون حضور داشتند.

 وی گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده کارنامه داوطلبان دانشگاه پیام نور از روز چهارشنبه 18 بهمن ماه 96 به همراه اطلاعیه‌های ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

 وی یادآور شد: ضرورت دارد داوطلبان برای انجام مراحل ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بر اساس جدول زمان بندی سازمان سنجش با در دست داشتن مدارک لازم نسبت به ثبت نام خود در تاریخ معین شده اقدام کنند.

انتهای پیام/

آزمون  کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

برچسب ها: سازمان سنجش ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار