سیمرغ 36؛

حواشی اکران مردمی فجر 36 در روز پنجم/ فیلم‌هایی که به سانس فوق‌العاده رسیدند

برخی مدیران سینمایی به روند اکران مردمی فیلم‌های جشنواره فجر و حواشی آن اشاره کردند.

حواشی اکران مردمی فجر 36 در روز پنجم/ فیلم‌هایی که به سانس فوق‌العاده رسیدندبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیروز هم طبق برنامه‌ریزی انجام شده، فیلم های حاضر در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در سینماهای مردمی به نمایش در آمدند. برخی از فیلم ها با استقبال مخاطبان روبرو شدند و به سانس فوق العاده رسیدند.

موسی‌خانی مدیر اریکه ایرانیان در این باره گفت: فعلا استقبال از فیلم ها در سینمای ما، متوسط پیش رفته است. دیروز هم خیلی خلوت بود. در این بین فقط فیلم سینمایی «لاتاری» که دو شب پیش نمایش داده شد، دو سانس فوق العاده را به خود اختصاص داد.

وی افزود: امشب قرار است «چهارراه استانبول» به کارگردانی مصطفی کیایی، نمایش داده شود که پیش بینی می کنیم به سانس فوق العاده برسد.

مدیر اریکه ایرانیان اظهار کرد: دیروز همچنین، مراسم معرفی فیلم سینمایی «هایلایت» هم با حضور عوامل آن برگزار شد که اتفاق خوبی بود.

رضا سعیدی پور مدیر سینما آزادی، هم درباره سانس فوق العاده برخی فیلم ها بیان کرد: دیروز روز پرفروش و گرمی بود. فیلم های چهارراه استانبول، مغزهای کوچک زنگ زده، مصادره و لاتاری به سانس های فوق العاده رسیدند که سهم فیلم مهدویان در پر کردن سالن ها از بقیه بیشتر بود.

وی افزود: اتفاق حاشیه ای دیروز حضور چند تن از معلولانی بود که با ویلچیر و عصا آمده بودند اما بلیت نداشتند. به همت مدیریت آنها برای دیدن فیلم ها به سالن دعوت شدند و زمانی که مردم با این صحنه مواجه شدند، جا و صندلی های مناسب خود را به آنها دادند.

حسین کشاری مدیر سینما استقلال هم عنوان کرد: دیروز شلوغ و پرمخاطب پیش رفت. «به وقت شام» ساعت 20 نمایش داشت اما تعداد بلیت ها محدود بود و باعث شد برای سانس دوازده و نیم شب سانس فوق العاده برگزار کنیم.

وی افزود: فیلم «شعله ور» هم اکران شد؛ اما به اندازه فیلم حاتمی کیا با استقبال روبرو نشد.

این مدیر سینمایی اذعان داشت: «فیلشاه» ساعت 22:30 نمایش داشت؛ اما با اینکه دیروقت بود استقبال خوبی از آن شد و خانواده‌ها با فرزندان خود به دیدن این اثر آمدند و ما با رضایت بچه ها روبرو شدیم.

کشاری خاطرنشان کرد: حاشیه دیروز سینمای ما، حضور حجت الاسلام مازنی نماینده مجلس برای تماشای «به وقت شام» بود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.