نیکفر به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

برگزاری اجلاس دبیران استانی جامعه اسلامی مهندسین در اسفند

عضو جامعه اسلامی مهندسین از برگزاری اجلاس دبیران استانی تشکل مبتوعش در اسفند سال جاری خبر داد.

برگزاری اجلاس دبیران استانی جامعه اسلامی دراسفندماه/جمهوری اسلامی کشور را از سلطه بیگانه رهانیداحمد نیکفر عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های تشکل مبتوعش، اظهار کرد: پیش نویس مانیفست جامعه اسلامی مهندسین تهیه شده است و آن را به استان‌ها ارسال کردیم تا نظر خود را اعلام کنند.

وی با بیان اینکه این مانیفست تا پایان امسال نهایی می‌شود، گفت: در اسفند سال جاری نشستی با دبیران استانی برگزار می‌کنیم تا مسائل جامعه اسلامی مهندسین برای سال آینده مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم، تصریح کرد: مردم در تمامی سال‌های بعد از انقلاب نشان داده‌اند که به نظام خود پایبند هستند.

نیکفر بیان کرد: مردم با حضور گسترده در صحنه‌ها می‌خواهند به دشمنان نشان دهند که ما با نظام همراه هستیم و دل در گروه نظام اسلامی خود داریم.

وی درباره تحقق شعارهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: مهمترین شعار انقلاب اسلامی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود بنده اعتقاد دارم که هر سه قسمت این شعار استراتژیک محقق شده است.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به استقلال کشور در تمامی زمینه‌ها، گفت: تمامی مستکبران عالم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دنبال این بودند که روی تصمیم‌های مسئولان تاثیر بگذارند اما موفق نشدند.

نیکفر تاکید کرد: در جامعه ما تمامی جناح‌ها دارای تریبون هستند و می‌توانند نظرات خود را آزادانه ابراز و اعلام کنند بنابراین آزادی هم داریم؛ البته ممکن است عده‌ای آزادی به معنای بی بند و باری را بخواهند که چنین مسئله‌ای در نظام اسلامی جایگاهی ندارند.

انتهای پیام/

جمهوری اسلامی، کشور را از سلطه بیگانه رهانید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار