اعزام بیش از ۱۰۰۰ زوج دانشجو یزدی به مشهد مقدس

مسئول ستاد ازدواج دانشجویی استان یزد گفت: تا پایان سال جاری ۱۲۰۰ زوج دانشجوی یزدی به مشهد مقدس اعزام میشوند.

اعزام بیش از ۱۰۰۰ زوج دانشجو یزدی به مشهد مقدسصدرالساداتی مسئول ستاد ازدواج دانشجویی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: یکی از مهم‌ترین سیایت‌های دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها ترویج ازدواج آگاهانه، ساده و به هنگام در میان دانشجویان و جامعه است که بر این اساس برنامه‌های مختلفی در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: ثبت نام ازدواج دانشجویی نیز یکی از برنامه‌های هرساله دفاتر نهاد در دانشگاه هاست که امسال بیست ویکمین دوره آن برگزار شد.

صدرالساداتی خاطرنشان کرد: برنامه سفر زیارتی نیز از مهم‌ترین برنامه‌های دفاتر برای زوج‌های دانشجو است که به صورت هرساله همراه با کارگاه‌های آموزشی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

مسئول ستاد ازدواج دانشجویی استان یزد تصریح کرد: ازدواج و اهمیت آن در بنای یک جامعه سالم و متعالی موضوعی است که بر کسی پوشیده نیست و در مبانی دینی نیز زیباترین بنایی است که در جوامع انسانی ذکر شده است.

وی با بیان اینکه ازدواج موضوع اساسی در جامعه دینی است گفت: ترویج ازدواج دانشجویی به عنوان ازدواج آسان و کم هزینه جزو سیاست‌های اصلی نهاد رهبری دردانشگاه هاست.

صدرالساداتی با اشاره به پایین بودن آمار طلاق در بین زوج‌های دانشجو افزود: مطالعات نشان می‌دهد کمتر از ۴ درصد ازدواج‌های دانشجویی به طلاق منجر شده و نزدیک به ۹۶ درصد زندگی‌ها پایدار بوده است.

انتهای پیام/ ا

پایداری 96درصدی ازدواجهای دانشجویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار