ورمزیار: استقلال مقابل تیم با انگیزه سپیدرود کار دشواری دارد/ شفر از تماشای بازی بازیکنان پایه تعجب کرد

مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت: استقلال برابر تیم جوان و با انگیزه سپیدرود رشت کار بسیار دشواری در پیش دارد.

صادق ورمزیار در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پیوستن مامه بابا تیام مهاجم سنگالی و بویان نادینف هافبک اهل مقدونیه به تیم استقلال اظهار داشت: رزومه این 2 بازیکن خارجی قابل قبول است و به نظر می رسد باشگاه استقلال این بار در جذب بازیکن خارجی با دقت و وسواس بیشتری نسبت به گذشته عمل کرده است. البته باید ببینیم این 2 بازیکن در بازی های پیش رو چه عملکردی از خود به نمایش می گذارند.

 او با اشاره به دیدار تیم های استقلال و سپیدرود رشت در هفته بیست و سوم لیگ برتر گفت: هر چند این دیدار در تهران برگزار می شود اما به نظر من استقلال بازی سختی مقابل تیم جوان و با انگیزه سپیدورد دارد. وضعیت سپیدرود با روی کار آمدن کریمی بسیار بهتر شده و این تیم برای ارتقا جایگاهش در جدول، به دنبال متوقف کردن استقلال است.

پیشکسوت تیم استقلال افزود: اگر جباروف در ترکیب اصلی قرار بگیرد و سایر بازیکنان نیز کیفیت فنی همیشگی شان را نشان دهند پیروزی برابر سپیدرود دور از دسترس نیست.

ورمزیار درباره نحوه جدایی مجتبی جباری از تیم استقلال گفت: جباری یکی از بازیکنان خوب و تاثیرگذار استقلال بود که در سال های حضورش در این تیم زحمات زیادی برای آبی پوشان کشید. به نظرم می شد با جباری رفتار بهتری کرد تا این دلخوری ها به وجود نیاید.

 مدیر آکادمی باشگاه استقلال با اشاره به تمجید وینفرد شفر از عملکرد بازیکنان تیم های پایه عنوان کرد: شفر از تماشای بازی بازیکنان تیم های پایه استقلال تعجب کرده بود و تلاش و کوشش آنها را تحسین کرد. او همچنین 3 بازیکن جوانان استقلال به نام های داوری، مولایی و تاجیک را به تیم بزرگسالان دعوت کرد.

 ورمزیار در مورد بازی هفته گذشته تیم های استقلال و ذوب آهن اصفهان که با برتری 2 بر یک سبزپوشان اصفهانی به پایان رسید گفت: استقلال در روزی که چند بازیکن موثر خود از جمله سرور جباروف را در اختیار نداشت در نیمه اول دیدار با ذوب آهن بازی خوبی ارائه کرد اما ناهماهنگی میان بازیکنان باعث شد تا حریف حملاتش را بیشتر کند و با زدن 2 گل پیروز شود. در واقع استقلال برابر تیم خوب ذوب آهن شکست خورد، تیمی که در بیشتر بازی های نیم فصل دوم به پیروزی رسیده است.

انتهای پیام/

اظهارات ورمزیار درباره بازی استقلال و سپیدرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار