روایتی تازه از یک زخم کهنه/بررسی زوایای پنهان از جنایت زن شیطان صفت +فیلم

مدتی قبل یک زن کویتی با سنگدلی تمام و بی تفاوتی به ضجه های خدمتکار خود، نظاره گر مرگ او شد.

روایتی تازه از یک زخم کهنه/کشف زوایای پنهان از جنایت زن شیطان صفت+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،در ماه مارس سال 2017 یک خدمتکار اتیوپیایی که در حال سقوط از پنجره طبقه هفتم آپارتمانی در کویت بود، با گریه و زاری از زن صاحبخانه کویتی ملتمسانه درخواست کمک می کرد.

در مقابل التماس های خدمتکار بینوا، زن کویتی با سنگدلی تمام به تماشای او ایستاد و از آن صحنه تکان دهنده فیلم گرفت. خدمتکار نگون‌بخت مقابل چشمان او طاقتش را از دست داد و دیگر نتوانست خود را آویزان از پنجره نگه دارد.

زن اتیوپیایی از هفت طبقه سقوط کرد و روی سقفی فلزی پرتاب شد، او زنده ماند اما با دست و پایی شکسته و جراحاتی عمیق. اکنون که نزدیک به یک سال از این حادثه می‌گذرد سایت عربی "شاشة نیوز" با انتشار ویدئویی زوایایی پنهان از آن حادثه را به تصویر کشیده تا عمق فاجعه را نشان دهد.

جالب است که پلیس پس از بررسی های لازم درباره این حادثه اعلام کرد علی رغم شایعات مبنی بر تلاش خدمتکار برای خودکشی و پشیمانی آنی وی، حقیقت ماجرا چیزی دیگر بوده و زن شیطان صفت قصد داشته دور از چشم همه او را از پنجره حمام به پایین پرتاب کند.

در این فیلم با نگاهی دقیق به محل حادثه، میزان و شدت ضربه ای که این زن متحمل شده، مورد بررسی قرار گرفته که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

انتهای پیام/

باز شدن مجدد پرونده ای کهنه اما تکان دهنده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
خدا دشمنان اسلام رو نابود کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
عجب سنگدلی بوده