۲۵خبرنگار و عکاس مراسم ۲۲بهمن نهاوند را پوشش خبری می دهند

مسئول بسیج رسانه نهاوند گفت: ۲۵خبرنگار و عکاس شور حماسی و انقلابی مردم نهاوند در راهپیمایی بزرگ روز ۲۲ بهمن را پوشش خبری و تصویری می دهند.

۲۵خبرنگار و عکاس مراسم ۲۲بهمن نهاوند را پوشش خبری می دهندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی سهرابی، مسئول بسیج رسانه نهاوند اظهار داشت: با هماهنگی هایی که با بسیج رسانه  شورای هماهنگی خبرنگاران و مدیر اطلاع رسانی ستاد دهه فجر نهاوند انجام شده ۲۵خبرنگار و عکاس نهاوندی شور و حماسه انقلابی مردم نهاوند را در راهپیمایی فردا روز ۲۲بهمن پوشش خبری و تصویری می دهند.

وی گفت: ارتباط عمومی فرمانداری و کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان نهاوند برای همه عکاسان و خبرنگارانی که مدارک تود را تحویل داده اند کارت شناسایی صادر شده است.

سهرابی بیان کرد: بیشتر خبرگزاریها و مطبوعات سراسری و باستانی و محلی و سایت های خبری در شهرستان نهاوند نمایندگی فعال دارند و بیشتر این خبرنگاران و عکاسان عضو فعال بسیج رسانه هستند.

مسئول بسیج رسانه نهاوند گفت: تعدادی از خبرنگاران بسیجی نهاوند در جشنواره های مختلف کشوری و استانی  افتخارات بزرگی را کسب کرده اند و امسال نیز به خوبی برنامه های دهه فجر را پوشش خبری تصویری داده اند.

انتهای پیام/ س

خبرنگاران و عکاسان نهاوندی مراسم ۲۲بهمن را پوشش خبری می دهند

برچسب ها: عکس ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.