منتظری:تیم الریان را به خوبی می شناسم

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت:تیم الریان را به خوبی می شناسم و در مورد این تیم با هم تیمی هایم صحبت کرده ام.

منتظری:تیم الریان را به خوبی می شناسمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛پژمان منتظری در نشست خبری پیش از دیدار با الریان قطر گفت:در ابتدا از حضور شما خبرنگاران در این نشست خبری تشکر می کنم.تیم الریان را به خوبی می شناسم و در مورد این تیم با هم تیمی هایم صحبت کرده ام.

او ادامه داد: الریان ملی پوشان زیادی دارد و به خوبی می دانیم کدام یک از بازیکنان الریان تاثیر گذار و به راحتی نتیجه را تغییر می دهند. بنابراین با تمام این مسائل ما هم تیم خوبی داریم و با وجود بازیکنان جوان آنها می توانند بهترین عملکرد را در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند.

منتظرى ادامه داد :منتظر بازى فردا هستيم و بدون شک ديدار فردا براى هر دو تيم سخت خواهد بود اما ما براى كسب نتيجه به ميدان مى رويم.

او در مورد خط حمله تيم الریان گفت: من بازیکنان اين تيم به خوبى می‌شناسم و از خط حمله این تیم شناخت دارم. از طرفى بازى براى هر دو تيم سخت است اما ما هم بازیکنان خوبی داریم و خط حمله و دفاع ما را بازیکنان ملی پوش تشکیل می دهند و این نقطه قوت تیم ما است.

مدافع تيم فوتبال استقلال بيان كرد: به خوبى براى ديدار مقابل الريان آماده شده ايم و بايد بگويم همیشه اولين ديدار هاى آسيايى از اهميت بالايى برخوردار است.

منتظرى افزود:در نظر داريم شروع بسیار خوبی در ليگ قهرمانان آسيا داشته باشیم و شخصیت تیمی و قدرتمان را به سایر تیم‌ها نشان دهیم. امیدوارم فردا بازی خوبی ارائه ‌دهیم و با یک نمایش خوب، بتوانیم در نهایت پیروز شویم.

مدافع استقلال افزود: لیگ قطر را به خوبى دنبال می‌کنم. به طور مثال تيم الاهلی تیم سابق خودم در هفته گذشته 4 بر صفر پیروز شد و الریان با دو گل مغلوب السد شد. البته ما به این نگاه نمی‌کنیم که الریان این هفته از السد شکست خورد، مطمئنا این تیم چون شکست خورده سعی می‌کند با قدرت برگردد.تیم الریان را آنالیز کردیم و امیدوارم نتیجه لازم را کسب کنیم.

انتهای پیام /

اظهارات منتظری پیش از دیدار با الریان قطر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار