قدردانی سخنگوی کرملین از همکاری‌های روسیه، ترکیه و ایران در زمینه برقراری صلح در سوریه

سخنگوی کرملین اعلام کرد همکاری‌های روسیه، ترکیه و ایران تلاش‌ها برای برقراری صلح در سوریه در چارچوب تلاش‌های سازمان ملل را به شکل چشمگیری تقویت کرده است.

قدردانی سخنگوی کرملین از همکاری‌های روسیه، ترکیه و ایران در زمینه برقراری صلح در سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: مسکو هیچ تلاشی از طرف آمریکا در زمینه مبارزه با تروریسم در سوریه و دستیابی به راه حل سیاسی در این کشور نمی بیند. روسیه به تلاش های دیپلماتیک و سیاسی خود درباره سوریه از جمله در مورد فرآیند آستانه و سوچی ادامه خواهد داد.

سخنگوی کرملین اعلام کرد همکاری‌های روسیه، ترکیه و ایران تلاش‌ها برای برقراری صلح در سوریه در چارچوب تلاش های سازمان ملل را به شکل چشمگیری تقویت کرده است.

پسکوف تاکید کرد همانطور که می‌دانید رئیس جمهور روسیه در طول چند هفته گذشته تماس‌های منظمی را با همتایان ایرانی و ترکیه‌ای خود حفظ کرده است. این همکاری‌ها ادامه پیدا خواهد کرد و پیش‌بینی می شود از پیشبرد روند صلح در چارچوب تلاش‌های سازمان ملل در سوریه حمایت چشمگیری به عمل آورد.

 

انتهای پیام/

 

پسکوف تلاش‌های روسیه، ترکیه و ایران در زمینه برقراری صلح در سوریه را ستود

 

برچسب ها: روسیه ، سوریه ، تروریسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار