سرهنگ زندی خبر داد

دستگیری یک سارق حرفه‌ای تلفن همراه در محدوده خواجه عبدالله انصاری

رئیس کلانتری ۱۲۰ سیدخندان از دستگیری یک سارق حرفه‌ای تلفن همراه در محدوده خواجه عبدالله انصاری، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ داوود زندی رئیس کلانتری ۱۲۰ سیدخندان اظهار کرد: روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده سیدخندان و خواجه عبدالله انصاری بودند که فریاد‌های ناگهانی یک شهروندان مبنی بر سرقت تلفن همراهش توجه آن‌ها را جلب کرده و در بررسی‌های دریافتند که سارقی موتورسوار اقدام به سرقت تلفن همراه وی کرده است.

وی افزود: با دیدن این صحنه ماموران بلافاصله برای دستگیری متهم وارد عمل شدند، اما این سارق موتورسوار با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک به فرار خود ادامه داد، اما سرعت عمل ماموران این کلانتری متهم را متوقف و در کسری از ثانیه بازداشت کردند.

رئیس کلانتری ۱۲۰، عنوان داشت: متهم به همراه موتورسیکلت و تلفن همراه مسروقه به کلانتری منتقل شد و از سوی دیگر مالباخته نیز به کلانتری دعوت شد و با ارایه شکایت از سارق، پرونده در اختیار ماموران بازجو قرار گرفت.

سرهنگ زندی، تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده علاوه بر اعتراف به سرقت از مالباخته به 4 فقره سرقت دیگر به این شیوه در محل مذکور اقرار کرد و اظهار داشت که با پرسه زنی در محدوده سیدخندان و اطراف آن اقدام به سرقت تلفن همراه می‌کند.

به این ترتیب، پرونده متهم تکمیل و در اختیار ماموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/

شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای تلفن همراه در محدوده خواجه عبدالله انصاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار